Skip to content

A szebbik

April 15, 2016

Cikket kéne írnom és (kurvaérdekes egyébként, csináltam kis interjút a vidéki gasztronómia helyzetéről Delijanival, Pestipistivel és Kaizer Andrissal) frusztrált vagyok, mert a pasi megint visszament Angliába, úgyhogy fejben már félig megvoltam egy dühöngő poszttal, de hagyjuk már ezt. Igen, ezt érzem, nem baj, elmúlik.

Inkább elmesélek egy filmet. Évek óta nézegetem a Girls lányokat messziről. Maga a sorozat nekem nem annyira, sokkal nehezebb életem volt ennél, szóval nem tudom őket sajnálni. Oké, a lányom és barátnői élete is könnyebb, mint az enyém, de őket szeretem. És őket is csak korlátozottan tudom sajnálni úgyis. De azért figyeltem Lenát is, meg a többieket is, érdekelnek. Aztán valami indie filmes csatornán belefutottam egy trailerbe Zoe Kazanba, nekem végig ő volt a legfurább közülük. És bár a The Pretty One is kora huszonévesekről szól, azért az identitás keresése, mint probléma még mindig nem idegen számomra, és úgy egyébként is elég bizarr volt a felállás hozzá, hogy kedvem támadjon rá.

theprettyone

Nem láttam még filmen a Kazan lányt, de vörös szőnyegen nagyon sokat, szóval volt egy határozott kép róla a fejemben, de ez gyakorlatilag egy pillanatra sem jött elő a film közben. Szeretem, amikor teljesen és csak a karaktert látom, amikor tényleg igazán érdekel, mi történik vele. Még akkor is, ha bizonyos fordulatok persze előre sejthetőek, mert nem ez a világ legeredetibb filmje, de nálam a legcukibbak közé simán befér.

Ebben nyilván van némi szerepe a szakállas hipszter szomszéd pasit játszó Jake Johnsonnak is. Könyvrajongó, medencetolvaj, fantáziáló, gyerekbarát – és szőrös a mellkasa, bocs a felszínességért. Azt akartam már kérdezni egyébként, hogy Ron Livingstone mindig csak seggfejeket játszik? Najó, a feleségével kapcsolatos poént nem láttam előre, úgyhogy az ütött. A végét kicsit eltúlozták, de úgyis mese volt ez inkább.

Pretty-One-Pictures

From → film

Leave a Comment

Leave a Reply

