Skip to content

Aromás

February 5, 2016

Tekintettel rá, hogy a blogom nézettsége nem valami kiemelkedő, ritkán keresnek meg konkrét, nekem szóló ajánlatokkal, pedig kérdőív nélkül is tudom, hogy baromi prémium célcsoport vagytok.:) Gondolkodó, tudatos lényekből nincs túl sok az országban, főleg nem ilyen koncentrációban.

Szóval kicsit meglepődtem, amikor Kata, aki még nálam is jóval radikálisabb a gasztroanarchizmusban, egyszer csak rám írt, hogy menjek el az aromaterápiás kozmetikusához és írjak róla. Mondtam, hogy de itt kevés ember van, mondta, hogy de nem baj. Egy icipicit voltak kétségeim, de alaposan végiggondoltam és írtam Líviának, aki a szagokat keveri.

Azért voltak kétségeim, mert alapjában véve eléggé elhatárolódom az ezoterikus dolgoktól. Nem azért, mert nem hiszek bennük, csak ugye a területnek nem valami kifinomult a marketingje, na. De ettől függetlenül, amikor úgy éreztem, hogy az jó lesz, használtunk személyreszabott homeopátiát és működött. Engem nem érdekel, mitől múlt el a gyerek has- és lábfájása, ha pszichoterápiába jártunk volna, az is kerül ennyibe. Egyébként a mért adatok alapján is megszűnt a mandulagyulladása, de persze az lehet mástól is. A lényeg, hogy elmúlt. Viszont voltam ugye a Boiron vendégeként a lyoni gyárban, na, az végtelenül kiábrándító volt, és nem azért, mert első este a kagylóétteremben borjút adtak enni.

Az aromaterápiával különösen komplikált a viszonyom, mivel a szenzoros érzékenységeim egyik területe a szaglás. Az öblítők szagától még a buszon is meg tudok őrülni, egy erős parfüm mellett gondolkodni is képtelen vagyok. Viszont bizonyos illatok meg elképesztően pozitív hatással vannak rám, csinálok is egy Kusmi Tsarevnát, aki ezt összerakta, egy zseni. És azt is tudom, ahogy amikor a gyereknek elsőben a legnehezebb hónapjai voltak, még diagnózis nélkül, minden napos őrjöngéssel, elég volt 5 percre bemenni az útbaeső virágboltba és egyből megnyugodott. Elveim ellenére akkoriban rendszeresen vettem vágott virágot, mert egy idő után már kínos volt, hogy minden nap bemegyünk nézelődni. Baromira megérte.

Előre szóltam is, nem biztos, hogy minden szagra vevő leszek, de teljesen feleslegesen paráztam, mert csupa olyat kent rám, amit imádok. A szalon nagyon pici, minimalista, egyszemélyes tér, amit én kifejezetten szerettem, mivel senki más nem volt ott rajtunk kívül. Jártam már ugye rengeteg profi, nagynevű helyen és majdnem mindig problémát jelentett, hogy behallatszott, mászkáltak, rádióztak (ez utóbbi a legrosszabb talán).

Az megint csak plusz pont nálam, hogy Lívia ott hagyta a menő sales-es állását és kitanulta az aromabizniszt – imádom a bátorságot és az önmegvalósítást. Mondjuk őszintén szólva azt nehezen tudom komolyan venni, hogy az orrnyergemen a mélyülő ráncok a májam állapotát jelzik, de a másik megoldás, hogy sokat voltam dühös mostanában viszont eléggé beletalált. Úgyhogy csupa olyan illatot kaptam, amik csökkentik az ingerlékenységet (naponta háromszor kéne nagy dózisban a testembe juttatni), kiegyensúlyozzák az idegrendszert és természetes antidepresszánsok. Konkrétan: eukaliptusz, erdei fenyő, majoranna, ylang-ylang, mandarin. Sárgabarackmag olajban összekeverve ezekből lett a masszázs alapja.

A masszázstól is tartottam az elején, merhogy ez nem az a kitaposós változat, bár hozzáteszem, hogy amióta egy thai masszőrlány az ujjai között morzsolgatta az ínszalagjaimat, azóta nem bánom már annyira, ha finoman bánnak velem. Bár valóban nem volt fizikailag annyira erőteljes, de azért a simogatásnál jóval hatékonyabb mozdulatokból állt. Annak ellenére, hogy nehezen lazulok el ilyen helyzetekben, a végére konkrétan úgy éreztem, mintha Lívia egyenként csomózta volna ki az idegvégződéseimet. Komolyan mondom, hogy utána órákon át az arcomra tapadt békés vigyorral jártam-keltem, márpedig ez leginkább csak többórányi kiemelkedő minőségű szex után jellemző rám. A masszázs és az aromaterápia is egy kész rendszer része, Adrienne Feller találta ki őket, de én őszintén szólva sokkal inkább tulajdonítom a hatást az adott masszőr személyiségének és kisugárzásának.

Nem állítom, hogy olyan végtelenül hatalmas tapasztalatom van masszázs területen, de azért voltam már elég sok helyen és a nyilvánvaló szakmai felkészültség mellett (ebből a szempontból a hévízi lotus volt az abszolút mélypont) a másik legfontosabb tényező a masszőr maga. Érzem rajta, hogy mennyire teszi bele magát, mennyire figyel rám, milyen kapcsolat van köztünk. Lehet jó egy masszázs kapcsolat nélkül is és lehet rossz egy nem megfelelő kapcsolattal, bonyolult dolog ez. Ráadásul, ha meg akarnám magyarázni, miért volt olyan jó, amit Lívia csinált, csak ezoterikus kliséket tudnék használni és azt meg inkább nem tenném.

A testmasszázs után még volt egy kis arckezelés is, szintén olajokkal. Illetve előtte persze a szokásos arclemosás és peeling, de nagyon diszkréten, alig vettem észre. Érdekes dolog ez az olajokkal, azt hisszük, hogy milyen nehezen szívódnak be, pedig. Lívia legalább 15 percig locsolgatta a fejemet egy Harmonne nevű esszenciával (narancsvirágolaj, szantál, keserűnarancslevél – ez is oldja a haragot, hah!), de mind eltűnt, sokkal kevésbé maradt zsíros a bőröm, mint az átlagos kozmetikai kezelés után. OK, az is igaz, hogy a maszk kimaradt, mert rohantam.

A testmasszázs ára 6900 forint lett volna, egy egész órán át tartott, huh, de jó volt. Viszont van 25 perces változat, bérletben is, úgy alig drágább, mint Andreas, akihez járok, szerintem ezt fel fogom venni a táncrendembe. Az arckezelés 9900 lett volna, ami tekintettel az alapanyagokra és a szakértelemre, szintén nem drága szerintem, a szomszéd utcában egy noname helyen is 7000, úgyhogy Líviát én ár-érték arányban is igen jónak látom. Az meg, hogy kicsomózta az idegeim, úgyis megfizethetetlen.

bdf2508c-09ae-4b29-9ab9-7757426b4591

 

From → beauty

4 Comments
  1. brekkancs permalink

    Bejelentkeztem Líviához a blogod alapján. Csak mondom.🙂

    • Nice:) majd mesélj, hogy jött be:)

      • Nagyon ellazított, Líviának csakugyan arany keze van, még a gyantázás sem fájt amit kértem, pedig mindig meg szokott ríkatni. Pompás érzés volt, feltöltődtem tőle. Köszi a tippet.🙂

      • szuper, nagyon örülök:)

Leave a Reply

