Skip to content

Bellozzo

January 3, 2016

Holnaptól rohadtul nem lesz időm semmire, most meg van kedvem is, úgyhogy írok, különben is rég volt kaja.

Tegnap egyesítettük csonka családjainkat és a gyerekkel, meg az apjával némi kirándulás után elmentem a Bellozzoba. Említett emberek már nyitás óta rajongói a helynek és én is kíváncsi voltam, ha éhes nem is nagyon.

Úgy kezdődött, hogy mivel az erdőben a kutyákkal voltunk, fel akartam őket hívni, hogy állatot be lehet-e vinni. Rányomtam a facebookon látható telefonszámukra, ami vicces módon a Burger King központi irodájába vezetett, ahol persze szombat késő délután senki nem vette fel a telefont. Aztán rámentem a weboldalukra és ott végre volt rendes szám, amit fel is vettek. Mondták, hogy az előtérbe be lehet vinni a dögöket, mire én jeleztem, hogy nem jó a számuk a FB oldalukon. “Akkor ön hogy-hogy el tudott minket érni?” – kérdezte a csaj, aki felvette. Na nem baj, azért pizzát még süthet jót.

Őszinte leszek: nyilván befolyásolt, hogy rémlett, valami állami kapcsolat van a háttérben és a Burger King sem a kedvenc helyem, na. Pizzát ettem persze, mert tésztát én is tudok csinálni, azért szinte sose fizetek. Ahogy azt már többen is mondták, erős Vapiano utánérzés, csak a Vapiano abszolúte felesleges és hamis sznobizmusa nélkül. Teljesen okés minőségben, elég jó árakon, úgyhogy az ár-érték arány mindenképpen kiemelkedő.

forrás: FB

12308090_1186054491409058_3141001737565316328_o

Ettől függetlenül én biztosan nem leszek rendszeres vendég. Ha már pizza, akkor sokkal inkább Pizza Me vagy a Pizzica. Egyrészt úgyse tudok megenni általában egy egész pizzát, ezért a szeletes gazdaságosabb, másrészt mindkét hely jóval fantáziadúsabb ízeket használ. Nem tudom figyelmen hagyni a vagizó eldobható tányérokat és papírtálcákat sem, ilyen köcsög környezetvédő lettem, fáj a szívem, amikor látom, ahogy kidobják azt a sok cuccot. És a Pizzicában azt is szeretem, hogy egy családot támogatok a vásárlásommal, nem a Burger Kinget vagy valami államtitkárt. A gyerek és az apja azonban nem szeretik a Pizzica tésztáját, úgyhogy pizzázni nem fogunk együtt járni.

forrás: FB

11295713_1658857184336280_5574289780673241176_n

From → kaja

4 Comments
  1. másik anna permalink

    vicces uj hely az igen (igen italia a kemenyebb, valodi neve), a vido nori / moha es safrany bloggerina nyitotta a madach teren. varazslatosan szep kemenceben nem rossz pizzat sutnek, volt amelyiket igazan szerettuk, pl sutotokos is meg szarvasgombakremes is eleg jo. paolo (pizzica) azt mondta meg nem kostolta meg de fura h a feltetek durvan nem az a volna mint a teszta (napolyi asszem), meg sajnos az a mufaj ami frissen szuperjo, 2 perc mulva kuka, szoval erdemes a frissen sutottet enni. eleg draga amugy es en alapbol inkabb a pizzicaba mennek, de azert tok jo h van, pl a pizza me-nel nekem sokkal jobban izlik. (ha megkostoltad ird mar meg nekem h izlik-e, kivancsi vagyok.)

Leave a Reply

