Skip to content

Nem akart karácsonyi ajándékok

December 18, 2015

Tegnap kaptam egy céges partnertől ajándékba egy sapka-sál együttes. Én ugye eleve nem hordok összeillő cuccokat, mert idegesít, de ez amúgy sem az én világom. Itt gondolkodtam, mi legyen vele, sokszor eladom az ilyeneket, de most valahogy nem akartam.

És akkor beugrott, hogy a battonyai sintértelepről mentő állatvédő csajok szoktak dolgokat eladni, amiket kapnak valakitől támogatásként. Rögtön szóltam is nekik és persze örültek. Erről eszembe jutott, hogy biztosan az olvasóim is kapnak egy csomó ilyen dolgot. Nem csak ruhát, bármit: határidőnaplót, poharat, piát, csokit. És ott állnak, hogy kinek ajándékozzák, aki örülne neki.

Naszóval, ha van ilyened, szólj nekem és leszervezem, ha nem vagy messze, elmegyek érte és intézem a többit. De csak vadiúj dolgok legyenek most, amiből tényleg pénzt lehet csinálni.

20151218_122955

From → Uncategorized

4 Comments
  1. eniko permalink

    szuper! hogy intezzuk?

    • attól függ, hogy laksz, dolgozol, bringával olyan 10 km a hatótávolságom a köröndtől

  2. nemtom, levetted a valaszom vagy csak siman nem nyomtam entert? szoval elviszem, igy teljes a jotekonysag. amugy ha a gyulolt felnemhasznalt targyaradat jo helyre kerul, csak orulok, szoval MY pleasure

Leave a Reply

