Skip to content

Ezért

December 17, 2015

Időről-időre megvizsgálom az ítéleteimet bizonyos dolgok felett, tudjátok, megkóstolom, hátha már szeretem. Nem állítom, hogy ilyenkor objektív vagyok, hogy a fenébe lennék az. Azt sem állítom, hogy kifejezetten a megszeretés vágyával kezdek bele a tesztelésbe, egyszerűen csak tudni akarom, hogy állunk. Annak is tudok örülni, ha változás van és annak is van valami perverz értéke, amikor már megint igazam van, mert ez még mindig szar.

Szóval volt egy interjú DTK-val az indexen, amit elolvastam, aztán a falamon megosztotta valaki a wmn egyik írását (a mai testvérest), amit szintén megnéztem. Ez alapján azt kell mondanom, hogy DTK stílusa még mindig halálba idegesít, modoros, szentimentális, manipulatív. Ha én csak így tudnék írni, sose tenném nyilvánosan, de szerencsére én nem ő vagyok és fordítva. Aztán belenéztem a wmn youtube csatornába is (mivel már az ÖSSZES sorozatomnak vége idénre, DRÁMA!), úgyis arról szólt az indexes interjú.

A listában látható emberek egyike sem érdekel annyira, hogy húsz percig nézzem, ahogy beszélgetnek – egyszerűen egyikük sem mondott még soha olyasmit, nem az a kvalitás. Az, hogy itthon híres, elég kevés. Vagy inkább még sok is. (Najó, most rájöttem, hogy Tóth Vera nemrég megosztott egy állatvédő posztot és annak láttam értelmét, ráadásul nem is volt nyálas, de ettől még mindig nem akarok Tóth Veráról többet tudni, bocs.)

De Kormos Anettre kíváncsi vagyok, ugye az ő egyik cikke miatt nem olvasom a wmn-t, mert elitista és diszkriminatív, ebből ráadásul még értéket is csinált, hánynom kellett tőle. Szóval tagadhatatlanul előítélettel közelítem, de tényleg kíváncsi voltam rá, hátha az a cikk véletlen volt, én is mondok hülyeségeket sokszor. Erre rögtön az elején ledobják az atombombát. Komolyan nem értem, hogy gondolhatja bárki is a wmn-nél, hogy ez vicces. Hogy ezt tesszük az elejére, mert ütős, bátor és csiklandós, ilyenek vagyunk mi.

Nézzétek meg, ami utána jön, az is hasonló, de valóban ez a csúcsa a beszélgetésnek. DTK megkérdezi Anettet, hogy leszbikus-e, amire az azt válaszolja, hogy sajnos nem. Mert ha leszbikus lenne, nem lenne családja, boldog magányban élne és időnként felhurcolna magához egy-egy feszes seggű tinit.

Na, akkor erről ennyit most egy időre megint.

From → Uncategorized

One Comment
  1. másik anna permalink

    hahaha kormos anettre en is kivancsi voltam, pusztan mert atfutottam/elolvastam nehany dolgot amit irt a wmn-re, es wtf, nehezen ertettem h ezeket barki viccesnek/okosnak/frappansnak/barmilyen pozitivnak talalhatja. hat az a video, haaat, pff.

Leave a Reply

