Skip to content

Tina és Paul

September 13, 2015

A This is where I leave youval kezdődött a sorozat. Már a trailer is nagyon jó volt, a cast meg egyenesen elképesztő, de maga a film minden várakozásomat felülmúlta. Nem olyan tűzijátékos, csimbum módon, csak úgy, hogy nagyon jól érzed magad tőle. Azt különösen szeretem, amikor sokféle ember van egy filmben és mégis mindenki szimpatikus, a hülyesége ellenére is. Hogy akár bántják is egymást, de ez nem nem változtat azon, hogy alapjában véve mennyire szeretik a másikat. Csak azt nem értettem, miért mondják egyszer, hogy ebben a családban mindenki boldogtalan – hát basszus, szerintük mi a boldogság, a folyamatos vihogás? Értelmes embernek vannak néha kétségei, hajlandó szomorú is lenni és a dühét sem fojtja el. Oké, persze mindenki túl volt polírozva és a hajuk meg egyenesen ijesztően szép volt, de ez még mindig kisebb ár volt, mint amit Amy Schumer fizetett a Trainwreckért.

A film általános jósága mellett rám Tina Fey volt a legnagyobb hatással. Mindig is kedveltem persze, de például a sorozatát nem szerettem, túlságosan eltartotta magától azt a karaktert szerintem. Amikor végig minden idézőjelben van, nekem az kínos, szinte mintha hazudnának. De ebben a filmben Tina rendes színésznő volt, egy pillanatra sem jutott eszembe a privát személye, végig csak a karaktert láttam.

This Is Where I Leave You (2014) L-R Back Row: Ben Schwartz, Rose Byrne, Timothy Olyphant, Tina Fey, Aaron Lazar, Shawn Levy L-R Front Row: Connie Britton, Adam Driver (on floor), Debra Monk, Kathryn Hahn, Corey Stoll, Jane Fonda, Jason Bateman Photographed on June 10, 2013 in Long Island, NY Photograph by Jason Schmidt

This Is Where I Leave You (2014)
L-R Back Row: Ben Schwartz, Rose Byrne, Timothy Olyphant, Tina Fey, Aaron Lazar, Shawn Levy
L-R Front Row: Connie Britton, Adam Driver (on floor), Debra Monk, Kathryn Hahn, Corey Stoll, Jane Fonda, Jason Bateman
Photographed on June 10, 2013 in Long Island, NY
Photograph by Jason Schmidt

Aztán Norvégiában sok filmet néztünk, szóba került a This is where I leave you is, de azt már mindketten láttuk a fiammal, ezért az Our idiot brothert néztük meg Paul Rudd-dal. És megint rájöttem, hogy mennyire szeretem ezt a Paul fiút. Most már persze sikk szeretni őt, de annak idején az Object of my affectiont még kevesen imádtuk annyira, hogy sokszor megnézzük, pedig micsoda mérföldkő volt az kérem! Persze már megint minden szereplő csodás az Our idiot brotherben, feltételezem, ez is egy szerelemfilm, amit mindenki élvezett megcsinálni, hihetetlenül jó volt a hangulata.  (Miért kell minden rohadt posztert szarrá retusálni?)

Our-Idiot-Brother

És ha már Paul Rudd, hát megnéztük a Role models-t is, amit már láttam annak idején, de még mindig cuki. Tegnapelőtt pedig a nagylányommal összekötöttük a két szálat és megtekintettük az Admissiont, amiben Tina Fey és Paul Rudd egyszerre élvezhető. Sokan lehúzták és látom én, hogy tele van klisékkel, de amikor a két főszereplő mellett Michael Sheen és Lily Tomlin bohóckodik, akkor még a forgatókönyv bénasága is simán megbocsátható. Egy rakás túlzás volt benne, de Tina megint csak egy tök másik neurotikus nő volt, nem a Fey féle, Paul karaktere meg aztán végképp nem hagyott teret a színészi játéknak, de nem baj, elnézem én őt akkor is, ha csak pofákat vág.

rudd-fey-admission

From → film

Leave a Comment

Leave a Reply

