Skip to content

Végre

May 21, 2015

Ha tudom valaminek az okát, aránylag hamar képes vagyok túltenni magam rajta. Kivéve, persze mikor nem.:) De ha nem értem, akkor aztán képes vagyok rajta évekig szenvedni, jó dolgokon is, rosszakon meg főleg. Ezen a mostanin másfél évig tipródtam, és most sem magamtól jöttem rá, pedig az orrom előtt volt a válasz.

Szóval tavalyelőtt szeptemberben elkezdtem újra randizni és talán októberben rögtön bele is szerettem valakibe. Olyan értelmetlen, hormonális izé volt, én is tudtam, de pár hétre teljesen belebolondultam. Mivel a másik fél nálam jóval sérültebb volt, valójában jól tette, hogy elmenekült – ahogy magamhoz térek, kikészítem szegényt. Na, ott álltam borzasztóan szomorúan, zokogva amiért nem kellettem az istentestű embernek, amikor is feltűnt a fura kis férfi. Nem is akkor tűnt fel, már hetek óta írogatott, gyanús volt, nagyon gyanús. Nem szeretem az olyan embereket, akik alig figyelnek oda arra, mit mondok, ők viszont borzalmasan hosszú üzeneteket küldenek a saját csodálatos gondolataikról. Khm, egy kicsit magam is hajlamos vagyok erre, bár ritkán vagyok nagyon terjengős. Szóval sokáig fenntartásokkal kezeltem, de amikor szomorú vagyok, könnyebben megengedem egyébként esélytelen férfiaknak is, hogy csodáljanak.

És aztán annyira kedves volt, olyan hitelesen rajongott értem, hogy beadtam a derekam. Miközben egyre csak a kedvem kereste, már rögtön az elején voltak figyelmeztető jelek. Ahogy meg akart csinálni helyettem dolgokat, akkor is, ha tiltakoztam ellene. Ahogy elkezdte fikázni az életmódomat, a lakásomat. De közben ajándékok, vacsorák, az intellektusom dicsérete folyton. A legelső igazán riasztó helyzet az volt, amikor végighallgattam, ahogy lebaszta egy alkalmazottját. Hibát követett el az illető, de az egyetlen jó szó a szituációra az undorító volt. Aztán ezt újra hallottam a takarítőnővel is.

Hamarosan jöttek az olyan sztorik, hogyan mondta meg egy exnőjének, hogy már túl sokat hízott, jó lesz, ha vigyáz magára. Ezzel párhuzamosan megjegyzés, amikor tapsikolva örülök, hogy kezdek kijönni az anorexiából: remélem, ez nem lesz tendencia. Mármint, hogy hízok két kilót. Az első nagyon durva az volt, amikor elkezdte a barátnőim külsejét kritizálni. Ugye? Később már a gyerekeimmel kapcsolatban is volt hasonló minősítése. De ő csak őszinte, hát akarnám, hogy hazudjon? Nem bazmeg, csak kussolj. És ne gondold, hogy csak azért, mert farkad van, jogot kaptál az összes nő minősítésére. Különösen, ha magad oly kevés valóban pozitív tulajdonsággal rendelkezel.

Azt hiszem, akkor tört össze valami végleg, amikor egy ártalmatlan megjegyzésem után valami nagyon durva ítélkezésre ragadtatta magát. És miután jeleztem, hogy ez nagyon sértő volt, nem volt hajlandó bocsánatot kérni. Sőt, aznap este simán beszopta, amikor tágranyílt szemmel, pillát rezegtetve arra kértem, meséljen nekem a szabadforrású szoftverekről.

Amikor szóltam, hogy vége, még sokáig hívogatott, hogy jelezze, valamit rosszul írtam a blogomban. Talán a harmadik után lett elegem és küldtem el végleg a picsába.

Nem értettem, hogy mehettem ebbe bele, miért történt ez meg velem, hiszen nem vagyok ilyen. Aztán most amikor egy közös ismerőssel találkoztam és róla beszéltünk, beugrott. Hát abban a pillanatban áldozat voltam. Nem valódi áldozat, de gyenge, sérülékeny, ez kellett neki. A vérszag. És ahogy kezdtem megerősödni, egyre keményebben kellett visszanyomnia, de hát ez nálam nem pálya. Főleg, ha valaki ennyire kevés minden szempontból. Az ágyban is.

Igen, remélem, hogy elolvassa. És legszívesebben minden egyes nőnek elküldeném, aki kapcsolatba kerül vele. Leszarom a gyerekkorát, a sok bántást, ami őt érte. Ez nem mentség. Ahogy a sok kezdeti kedvesség, ajándék sem. Elég, ha tisztelsz, baszod.

From → Uncategorized

One Comment
  1. Én is remélem, hogy olvassa, és most szar neki! Pontosan ezt kívánom az ilyen ki pöcsnek. (Elképesztő, hogy minden nő életében akad ilyen.)

Leave a Reply

