Skip to content

Melles

September 10, 2014

Nem szabadna, hogy a női mellek akkora fontossággal bírjanak, mint amilyennel, de mégis ez van.

Nemrég kitörölték a Facebookról az egyik posztomat és figyelmeztettek, hogy csúnyán viselkedtem, mert mellbimbó látszott az egyik (linkelt) képen. Erika feltette a kérdést, hogy vajon akkor is feljelentett volna valaki, ha képek egy részén nem egy idősebb nő látható?

Én ugyan mindig is elég jó viszonyban voltam a melleimmel, talán azért is, mert olyan korán lett gyerekem és tudtam, milyen klassz dolgokra képesek. De azért a valódi fordulópontot a Kebelbarátnők hozta el az életembe. Na meg persze a közösségi kép adatbázisok. Elképesztően felszabadító volt olvasni, mások hogyan viszonyulnak a testükhöz és látni az rengetegféle cicit. Persze a történetek nem kifejezetten vidámak általában, de így megy ez, ha nőkről van szó. Persze lehet, hogy ha a pasik mesélnének a farkukról, ott is akadna egy rakás negatív sztori, nem tudom.

Laura Dodsworth nemrég megjelent könyvével kapcsolatban is van egy rakás szomorú tényező, de a legdurvább nekem az a reakció, ami a környezetéből érkezett. “One male friend said that I couldn’t do it because my husband’s business partners would see, and one asked how my sons would feel when they grow up [they are seven and nine]. But both arguments were about the men in my life, and I thought they weren’t reason enough to stop me as an artist, a woman and a feminist.”

Mert hiszen a mellünk is a körülöttünk lévő férfiak tulajdona, az ő kedvükért tartjuk, az ő véleményük határozza meg, mire használhatjuk.

breasts

 

From → beauty, feministás

5 Comments
  1. másik anna permalink

    egyik kedvenc konyvem volt (a vilag eredete mellett). ez vezetett ra hogy nem is kicsi a mellem, tkp en ebben a hitben eltem eleg sokaig.
    {sot miota olvastam, eleg ritkan hordok melltartot, kizarolag amikor olyan ruhadarab van rajtam amihez muszajmuszaj. idonkent meg szoktam tapogatni a melleimet es tenyleg sokkal huvosebbek mint a testem, mindig meg is paskolgatom oket hogy lam-lam, melltartoba meg milyen melegek volnanak.}

    • erre nem is emlékeztem, de én is tapasztalom:)

      • másik anna permalink

        hat ott le van irva hogy pont mint a herek, a noi melleknek is a testhomersekletnel hidegebb homerseklet az egeszseges, ha tul melegben vannak akkor a betegsegek kockazata no, ezert se kene melltarto. meg 100 mas dolog miatt se.

      • engem a mellrákkal kapcsolatos adatok sokkoltak le, amiről azóta sok helyen olvastam már. és mindig is gyűlöltem a mammográfiát egyébként is.

      • másik anna permalink

        jaja, en sose voltam de igy h elolvastam nem is igyekeznek, grrr

Leave a Reply

