Skip to content

Arckezelés körút – Harangvölgyi

September 3, 2014

Mivel nem vagyok valódi beauty szakíró, nem ismerem igazán a piacot, de szerencsére remek barátaim vannak, akik szakértői a témának. Így került képbe a Harangvölgyi, amit a csodálatos Zsombor ajánlott. Mivel Zs. valószínűleg többet tud az ilyesmiről, mint az összes magyar beauty újságíró együttvéve, adtam a szavára és hajlandó voltam még egy arckezelést elviselni. Jól meglepődtem.

Bár a Harangvölgyi nem az Andrássyn van, de csak pár utcával odébb, az Ó utcában, de tökéletesen ugyanaz a környék – szeretem az ilyen feladatokat, amikor bringával öt perc alatt ott vagyok a tetthelyen. Szóval esős hétfő reggel, rögtön a borzalmas évnyitó után, bár mindig ilyen gyorsan kapnék valami kárpótlást a szenvedéseimért.

Kicsi, de elegáns portál, az elvárásaimnak tökéletesen megfelelő kényelem és külön recepciós. Persze kapok vizet, nem is akármilyet, citromosat, sőt, még teát is. Igaz, csak Pickwick, elnézést kérek, ezt nem hagyhattam ki. Minden alkalmat meg kell ragadnom, hogy felhívjam az emberiség figyelmét a Pickwick teák cikiségére. Szerintem persze emberi fogyasztásra alkalmatlan, mármint úgy értem, ha rajtam múlna, soha senki nem inna ilyen vackot és mindenkit megpróbálnék meggyőzni róla, hogy a Lipton alatt már nem létezik élet. De tudom, hogy sokakat nem érdekel. Viszont ha eleget költenek a designra és minden egyébre, akkor ez nekem úgy lóg ki, mint a Madisonnál a rádió hallgatása. De ez persze mellékszál, a lényeg az, hogy kaptam teát és volt borsmenta és azt én szeretem nagyon. Mézet is adtak hozzá!

szalon5

Szintén a Harangvölgyi volt az egyetlen, ahol megkértek, hogy töltsek ki egy adatlapot. Őszintén megmondom, hogy alapból utálom, mikor elkérik az adataimat, rendszeresen megtagadom, de itt tényleg láttam értelmét. Persze nekik is jó, hogy épül az adatbázis, marketingesként eléggé látom benne a fantáziát, de mivel kiderült, hogy rendszeresen csinálnak a vásárlóknak zártkörű kedvezményes bulikat, befektetésként is kezelhető az emailcímem megadása. Plusz voltak olyan kérdések, hogy mit várok a kezeléstől, milyen problémáim vannak és milyen termékeket használok, amiknek szintén van haszna mindkét fél számára.

Szóval adatlapoztunk kicsit Évával, az üzlet szakmai vezetőjével, aztán elmondtam, mi a cikk felütése és megegyeztünk egy aránylag átlagos kezelésben. Semmi komoly peeling, szurkálás vagy bármi, ami nem annyira élvezetes. A már szokásosnak mondható köröket futottuk, egy kevés különbséggel: kollagénes tisztítás, nádcukros radírozás, szérum felvitel – közben biorezonanciás géppel nyiroktisztítás, feszesítés, utána masszázs, majd maszk (közben kéz masszázs és kezelés).

Éva végig a Harangvölgyi saját fejlesztésű termékeit használta, amiket nagyon szerettem. Akkor és ott különösen a masszázshoz használt krém volt rám nagy hatással, félelmetes hatékonysággal szívódott be és azonnal jelentősen ruganyosabbnak éreztem a bőröm tőle. Készült egyébként előtte-utána fotó, amin látható a különbség és a barátnőim is odavoltak, hogy a szemem alatti rész mennyivel szebb lett. Sajnos nem mutathatom meg, mert egyébként borzalmasan nézek ki rajta.:) Hogy ez a tényleg látványos hatás mennyire köszönhető a szérumnak vagy a biorezonanciának, azzal kapcsolatban vannak kétségeim, mert persze utánaolvastam a témának és minimum ambivalens a megítélése a technológiának. Mondjuk azt is hozzá kell tennem, hogy a legkisebb gyerekem diagnosztizálta homeopata szakorvos ilyen készülékkel és félelmetesen pontos volt, pedig direkt nem mondtunk előre semmit. Utána egyébként szinte teljesen elmulasztotta a hemeopátiás kezelés az elég súlyos mandulagyulladását és allergiáját, úgyhogy részemről nem annyira tartom lényegesnek az úgynevezett tudományos magyarázatot, ha működik. Tőlem akár placebo is lehet, ha használ és nem drága, a pszichológusom sem ingyen beszélget velem.

Kicsit túl sok mindenről van szó ebben a posztban a kiindulási ponthoz képest, de valahogy a Harangvölgyi jóval közelebb került hozzám minden szempontból, és muszáj elmondanom, miket gondolok. Nyilván azért is van ez, mert az üzletvezető kezelt és egy csomó dolgot elmesélt, amit egy kozmetikusnak nem jutott volna eszébe. Például az is kiderült, hogy szelektíven gyűjtik a szemetet és a szalon működtetésében igyekeznek fenntarthatósági szempontokat is figyelembe venni. Ami persze rám baromi nagy hatással volt, mert ez a fajta tudatosság a luxus világában nem annyira divat, legalábbis itthon.

Volt még egy dolog, amiben a Harangvölgyi kiemelkedett, ez volt az egyetlen hely, ahogy nem csak fejpántot kaptam, de sapkát is a hajamra. Ez nem feltétlenül tűnik nagy dolognak, de ha nem védi valami a hajadat, akkor kezelés után szinte sehová nem tudsz menni, annyira zsíros lesz és ez sokaknak okozhat gondot. Szóval szerintem a sapka nagyon jó ötlet, nem is értem, a többiek miért nem használják.

A zenéről kell még szólnom, ami igazán remekül indult, de aztán nagyon idegesítővé vált. Beszélgettünk utána erről az egyik barátnőmmel (nyilván aki velem barátkozik, az mind szenzorosan érzékeny, úgyhogy mélyen át tudta érezni a problémám) és megegyeztünk, hogy bár láthatóan az emberiség nagyobb részét egyáltalán nem érdekli, mi szól a háttérben, csak csend ne legyen, mi bármikor beváltjuk a szaxofonos feldolgozásokat némi kussra. Egyszerűen képtelen vagyok elviselni az ilyen jellegű zenét sajnos. Pedig a maga nemében nem volt igénytelen, de nekem akkor is olyan, mintha a szaxofon dallama egy selyemszalag lenne, amit az agytekervényeimen húzgálnak keresztül.

A HV expert kezelés, amiben részem volt 70 perc és 15.900 forintba kerül. A kéz kezelés nem része, külön kell érte fizetni, nem is keveset, 6-8 ezer forint. Ami nagy kár, mert tényleg csodás volt, rendesen átmozgatta az alkari izmaimat és a tenyeremet, ujjaimat. Szebb is lett a bőröm, bár itt nem annyira nagy a különbség nekem. A végén kaptam egy kezelési tervet is, ami szerintem szintén igen jó ötlet marketing és a vendég szempontjából is. Ja, és még láttam később két kozmetikust, elképesztően helyes teremtések voltak, az egész helynek igen jó a kisugárzása, tetszett.

szalon003

From → beauty

Leave a Comment

Leave a Reply

