Skip to content

Arckezelés körút – Ahava

September 1, 2014

Micsoda meglepetés, az Ahavával is évekre visszanyúló a kapcsolatunk és kezdettől fogva nagyon kedveltem a termékeiket. Évekig teszteltünk napvédő cuccokat, ez az egyik agycicám ugye, hogy az milyen fontos (ehhez képest az idén szégyenletesen elhanyagoltam magam ebből a szempontból) és az Ahava volt az egyik olyan márka, aminek a termékéért családilag hajlandóak voltunk konkrét pénzt adni. Mellékvonal, de a marketingessel együtt dolgoztunk egy rövid ideig a Citibankban mintegy 20 évvel ezelőtt, jó volt újra látni.

A termékek mellett az üzlet volt az, ami mindig is lenyűgözött, nálam hozzáértőbb arcok is kiemelkedőnek jónak találták a belsőépítészeti megoldást, úgyhogy most különösen örültem, hogy mindenhová bemehetek és kipróbálhatom a helyet.

1295447561-001-528x350

Érkezés után a szokásos köröket futottuk, átöltözés fehér ruhácskába, kaptam vizet, felfeküdtem a jó kis asztalra. Olyan picit, mintha a levegőben lebegne a kezelő, elég vicces érzés.:) Líviával, a kozmetikussal elég hamar egymásra találtunk valamiért, pedig messze nem az én korosztályom, de valahogy olyan kis helyes volt már elsőre. A kezelés megvitatásával kezdtünk, végül az antiaging mellett döntöttünk, miután elmeséltem, mi a cikk felütése. Lívia felajánlotta az arctisztítást is, de egyrészt nem vágytam annyira a fájdalomra, csak az élvezetre, másrészt meg is nyugtatott, hogy nincs rá különösebben szükségem. Nem mertem neki bevallani, hogy az elmúlt fél évben elég sokat dohányoztam, ha nem látszik, nem foglalkozunk vele. Végül is az egy hónapig tartó torokfájásom is elmúlt magától, na.

A szokásos köröket futjuk, arctisztítás, bőrradír, maszk, szérum, arcmasszázs – és itt egy kicsit lefagytam, mert annyira különleges volt. Közben befogtam a számat és csak imádtam, de utána kénytelen voltam megkérdezni, hogy is volt ez. Hogy mennyi volt ebből a céges koreográfia és mennyi a saját. És akkor Lívia azt mondta, van benne Ahava standard is, de főleg saját fejlesztés és hogy szereti az idegkimeneteket. Itt rögtön megvett kilóra. Utána még azt is elmesélte, hogy évente többször jár szakmai találkozókra és folyton nézi a youtube-on, mások milyen fogásokat használnak. Kevés dolog nyűgöz le jobban, mint ha valaki odavan a munkájáért.:)

Ha egy szóval akarnám jellemezni a masszázsát, azt mondanám, sportos, de azért ez nem fedi le teljesen. Mert igen, miután jeleztem, hogy jól bírom a keményebb dolgokat, nem csak simogatott, de az arc mellett elég rendes váll, nyak és felkar masszázst is kaptam, kicsit svédes stílusban, de voltak benne nekem thai-nak ható beütések is. Az idegkimenetek ugye. De semmi nem volt kellemetlen, egyszerűen csodás volt. Egyébként aki nem szereti az ilyen átmozgatósat, az lengét kap, ahogy a kedves vendég kéri.

1295447587-minusplus-ahava-05-528x350

Nem tudom, hogy ezért-e, de ha agyonütnek sem emlékszem, milyen volt a zene.:) Nyilván nem volt rossz, már csak azért sem, mert később kiderült, hogy Lívia is szereti a goát, úgyhogy volt közös pontunk. Az azért feltűnt, hogy ha valaki bejön az üzletbe, jelen esetben egy pasi, azt hiszem, akkor a lenti beszélgetés felhallatszik, de nem volt vészes. A kezeléshez hozzátartozott még valami ultrahangos ügylet, amitől egy picit tartottam, mert ilyet még nem csináltak velem, de semmit nem éreztem belőle és feltételezhetően tényleg jó mélyre juttatta a hatóanyagokat.

Ez volt: tisztítás, tejjel-tonikkal, mikroszemcsés peeling, Extreme Night szérum (a Holt-tengerben élő kis cucc koncentrált kivonata), masszázs, szemkörnyék pakolás (Time to Smooth Age Controll Eye Cream), hidratáló maszk (ásványi zselé+hidratáló krém maszk), ránctalanító szérum (ezt csak én kaptam, mert nagyon cuki vagyok), nappali krém

Az Ahava termékek illatát is nagyon szeretem egyébként, ez mindhárom kezelésre jellemző volt, hogy semmi tolakodó, természetes anyagok és semmi parfümös túlzás. Egyetlen icipici meglátásom van: a masszázskrémben olaj is volt, ami biztos nagyon jót tett nekem, de utána elég nehéznek éreztem a bőrömön, persze ez simán lehet, hogy az aznapi párás idő miatt volt csak így.

Hogy a kezelés hatása mennyire volt látható, azt sajnos így a sorozatos tunning után már nehéz megmondani, én megint csak azt éreztem, hogy teltebb, feszesebb a bőröm.

Az ára 15.000, viszont egész szeptemberben akciós, 12000.

_DSC5584_web

From → beauty, design

Leave a Comment

Leave a Reply

