Skip to content

Arckezelés körút – Omorovicza

August 21, 2014

Folytattam áldozatos augusztusi túrámat és múlt héten az Omorovicza szalonban töltöttem mintegy másfél órát. Nem annyira indult jól a buli, de utána nem akartam hinni a szememnek, amikor megláttam az arcom a tükörben.

Kezdjük azzal, hogy persze régebbről ismerem a márkát, már a hvgs időszakban írtam róluk, eleve remek sztori és azonnal imádtuk a termékeket. Úgyhogy most nagyon örültem a lehetőségnek, mert a szalonban még nem jártam. Igazán szép hely az Andrássy elején (árulkodó, hogy mindhárom szalon, amit kipróbálok, az Oktogon és a Bajcsy közötti részen található), csak csengővel lehet bejutni, várni kell, érdemes. A problémát az jelenti, hogy jelenleg csak egy ember dolgozik egyszerre az üzletben és a szalonban. Így mivel vásárló volt a boltban, nekem várnom kellett és a kezelést is meg kellett szakítani egy csengetés miatt. Ez várhatóan szeptembertől megváltozik és nem kell a kozmetikusnak kirohangálnia krémes kézzel.

Omorovicza-2-71-1

Szóval vártam szépen, kaptam vizet, aztán nekiláttunk az üdvözlő érintésnek, ami igen jó kezdet volt, de akkor jött a vásárló. Utána szerencsére már nyugi volt, és mivel végig chill out klasszikus zene volt, azt is élveztem. A folyamat ezután a bőrömnek megfelelő kezelés megvitatásával folytatódott. Két lehetőség merült fel: egy antiaging peeling és a Gold verzió. Mivel a cikk témája az lesz, hogyan hozzuk rendbe nyaralás után a bőrünket, így végül a Gold mellett döntöttünk, ugyanis a peeling leszedi a barnaságot, de egyébként is elég érzékeny a bőröm, az ilyen kémiai hámlasztásokért nem szokott rajongani. Szóval belevágtunk az aranyozásba.

Sorrendben arctisztítás, bőrradírozás, tonizálás, szérum felvitele, szemhéjápolás, gold hydralifting maszk (közben kézmasszázs), dermaglobe szemkezelés, arcmasszázs, gold szérum, szemkörnyékápolás, BB krém és ajakápolás volt a sorrend. Közben időnként kaptam egy kis királynővízet spriccet is. Jó hosszú, mi? 75 perc volt összesen és minden pillanatát élveztem. A masszázs a hagyományos magyar típus, amiről a kozmetikustól azt is megtudtam, hogy érdemes értékelni, külföldön messze nem ennyire komoly ez a szolgáltatás általában.

A termékekkel kapcsolatban a legáthatóbb élmény az ágyon fekve, csukott szemmel az illatuk volt, egytől-egyig imádtam őket, sok rózsa, ami az ultimate kedvencem. Bár alapjában véve nem rajongok a fedett szemmel csinálnak valamit velem felállásért, ez a dermaglobe dolog, ami egy folyadékkal töltött, hűthető eszköz (nem gép), teljesen okés volt. Főleg, amikor megláttam a végeredményt a kezelés után.

Úgy írom ezt, hogy közben már túl vagyok mindhárom kezelésen, és micsoda meglepetés, mindet szerettem és jót tettek. Mindnek van valami sajátossága, ami miatt tényleg őszintén tudom ajánlani, és mindhárom hatása látványos volt, a barátnőim és a lányom azonnal észrevették. Az Omorovicza egyik nagy előnye, hogy csak nekik van rendesen szeparált kezelőhelyiségük, amiben szeptembertől tényleg zavartalanul lehet lazulni. De a legkiemelkedőbb számomra egyértelműen a termékek hatásossága. Már akkor ledöbbentünk, amikor először próbáltuk pár éve a márkát, de most szinte megijedtem, amikor utána tükörbe néztem. Persze a BB krémük optikai hatása is elég durva, de tényleg úgy éreztem magam, mintha botoxoltattam volna a fejem.

Hoztam haza egy csomó mintát a barátnőimnek és a visszajelzés hasonló, egyikük már közölte, hogy ne adjak többet, mert nem fogja kibírni, hogy ne vegyen valamit, annyira jó.

A kezelés ára 28 ezer forint, amivel ez a legdrágább, de a leghosszabb is. És ugye a hatás. Viszont ha valaki 50 ezer forint értékben vásárol a termékekből, a kezelés ajándék. Hm?:)

cn_image_1.size.omoro-spa1

From → beauty

Leave a Comment

Leave a Reply

