Skip to content

Arckezelés körút – Madison

August 6, 2014

Megkérdezte a szerkesztőm, van-e még kedvem teszteket írni nem divat témában és hát végül is van. Mivel szeptemberben tényleg el szoktak gondolkodni az emberek a nyári rongálás után, hogy kéne valamit csinálni az arcukkal, feláldoztam magam és bevállaltam három arckezelést elég szuper helyeken.

Legelőször a Madisonba mentem, az ottani üzletvezetőtől, Judittól szoktam szakmai tanácsokat kérni, most is őt hívtam először. Nyitás óta figyelem őket, vissza-vissza járok. Eleve a hely ugye, a szakértelem és az illatok is, bár nem nagyon használok parfümöt, de érdekel a téma. Most, hogy elindultunk a galériára a kezelőbe, rájöttem, hogy voltam már itt, még réges-rég a hvg-be írtam róluk valami luxuspiaci körkép miatt. Akkor is voltam arckezelésen, de érdekes módon semmi nem maradt meg belőle. Na, ez most nagyon másképp lesz.

6

Azt kell tudni rólam, hogy egyáltalán nem járok kozmetikushoz. Kenem magam hidratálókkal, fényvédővel, főleg Alverdét használok, igyekszem kerülni az agresszív cuccokat, de annyira nem izgat az egész. Nyilván könnyű nekem, mert elég szép bőröm van. Azt meg különösen nehezen bírom, ha egy egész órán át nyugton kell feküdnöm. Ma viszont nem hogy kibírtam, de félelmetesen élveztem, amit Orsi csinált.

Azzal kezdte, hogy elmondta, ez a By Terry Signature kezelése, ami alapvetően a relaxálásról szól. Haha, gondoltam, na persze, az én agyammal nyilván végig fogom feszülni az egészet. És bár a körülmények nem voltak mindig tökéletesek, mert sajnos a parfümériában odakint valami rádió szólt (WTF?!) és a benti zene sem volt a kedvencem, tökéletesen el tudtam feledkezni mindenről. Szinte hipnotikus hatással volt rám a masszázs-sorozat, mert hogy ez a lényege a sztorinak.

A kezelés egyfajta moduláris rendszer, amiből Orsi rakja össze ott és akkor a vendég bőrének megfelelő konkrét megoldást, nekem egyébként hidratáló és anti aging jutott, nem meglepő módon. Merhogy nem iszom soha eleget és most már tényleg középkorú vagyok, basszus. A szokásos tisztítás, radírozás, bevezető masszázs, táplálás, maszk, hatóanyag bevitel, végül szérum mind valamilyen masszázs segítségével történik, de egyáltalán nem úgy, ahogy én emlékszem korábbi tapasztalataimból. Néhány dolog  ismerős volt, de a nagy része valami egészen átgondolt, számomra tökéletesen új dolog volt, egy teljes folyamat, amiben úgy tűnt, minden mozdulatnak szerepe van.

Ha egyetlen szóval kellene jellemeznem, bármennyire is fura, ezt mondanám: érzéki. (Egyébként is imádom ezt a szót, életem fontos része.:)) Hogy milyen lett a bőröm? Érzésre csodálatos. Tényleg sokkal ruganyosabbnak, teltebbnek érzem és a szemem alatti ráncok is kevésbé látszódnak mélynek. Persze azért Orsi ismét elmondta, hogy a folyadék a legeslegfontosabb, úgyhogy mindenesetre iszom még egy pohár vizet gyorsan.

A kezelés ára 23.500 forint.

Jövő héten Omorovicza, ne gyűlöljetek nagyon.:)

574d0d7dc30abf52fcd360ffe211171f61caa66c.inbox1200x630

 

From → beauty

Leave a Comment

Leave a Reply

