Skip to content

Randis FB utóélet

July 19, 2014

EK Basszus, most eszembe jutott pár pasi, meg egy lógus ismerős, aki azt mondta, “nem könnyű melletted férfinak lenni”. Szerintem neked is ezt mondta volna. A desszerteken meglepődtem, nem gondoltam volna, hogy az is a férfi szaktudás körébe tartozik. Énblog: egyszer gatyába ráztam egy MA szakdolgozat kezdeményt egy pasinak. Tanulságos volt.

Vaslédi annyira rohogok:) mit meg nem teszunk:)

EK Oh, hát szegény annyira szorongott, muszáj volt neki segíteni. A disszertációm után egy 30-40 oldalas szöveg magyarul nem volt nagy ügy (ez irtó beképzelten hangzik, de tényleg).

Vaslédi dehogy hangzik, basszus, ha szakmába vág, rutinból letolom én is

Live With It (Asperger) blog EK “A desszerteken meglepődtem, nem gondoltam volna, hogy az is a férfi szaktudás körébe tartozik” Ha sokat beszélget az ember férfiakkal, akkor a gender studiesról is kiderülhet

Vaslédi Siman:)

PV esetleg újra lehetne definiálni, hogy férfi az, aki mindenhez jobban ért, és máris könnyebb lenne


 

BM és akkor ezek a felnőtt férfiak, képzeljétek, mit szenvedek a huszonéves kis pöcsökkel

Vaslédi Erdekes modon ha en vagyok az idosebb, mintha kevesbe tolnak. Lehet h tizenevesekkel kene probalkoznod.

BM ehehehe egyebkent azt hiszem, abbol a nevelesi anomaliabol fakad a dolog, h a fiuknak mindenhez erteni kell, es ha egy lany nala tobbet tud mondjuk a 3. szazadi romai katonacsaszarokrol, az minimum szegyen, de rosszabb esetben apokalipszis. meg akkor is, ha a srac konyvelo, en meg romai kori regeszetet tanulok.

FF sokkal jobbak a tapasztalataim a huszonévesekkel. akikkel találkoztam, még kevesebbet vesztettek, még nem kellett annyira bizonygatniuk, és nyitottabbak voltak…nem tudom hogy csak nekem volt-e szerencsém


 

Live With It (Asperger) blog azok a férfiak, akik azt állítják magukról, hogy az okos nőket szeretik, azoknak a túlnyomó többsége azért keres okos nőt, mert egy okos (és ebből következően öntudatos és magabiztos) nőt nagyobb kihívás leuralni, mint egy olyat, aki alapból szubmisszíven viselkedik. általában olyan pasiknál látom ezt, akik kizárólag az intellektusukkal képesek dominálni, más területen esélyük sincs. (pl. fizikailag gyengébbek, mint egy átlagos pasi, ezért férfiak között alapból nem érzik magukat valami magabiztosnak, és okoskodással próbálnak kompenzálni, ha egyáltalán.)

az én vonatkozásomban egyébként érdekes kettősséget látok ezeknél a pasiknál. egyrészt izgatja őket az okosságom és az öntudatosságom, másrészt ez szinte elválaszthatatlanul összefonódik a lenyomás, leuralás igényével. már az interakció elején megjelenik a felülről beszélés életkorra, mérnöki diplomára vagy akármilyen faszságra hivatkozva, ami miatt az illető felsőbbrendűnek képzeli magát.

Vaslédi ó, de nagyon igaz, pont így

FF így így. azok az okos pasik akiket nem zavar az okosság, soha nem deklarálják az okos nőkre vonatkozó preferenciájukat. a választásaikon látszik. az “okos nő” mint kifejezés egy férfi szájából ezekben a szituációkban nekem eleve gyanús, mindig úgy hangzik el, mintha ez valamiféle kivételes dolog lenne, hogy okos nő, ritkaság.

Vaslédi juj, de okos lány vagy te is, F szeretlek:)

FF és mennyi baj van ezzel az okossággal, látod

Live With It (Asperger) blog ahhoz képest, hogy lány vagy, egész okos vagy haha

Live With It (Asperger) blog én a férjemnek szoktam bókolni azzal, hogyha valami különösen okosat mond, hogy “nahát, te intelligencia szokatlan jeleit mutatod”

Live With It (Asperger) blog FF igen, általában az ilyen kijelentést úgy szokták később elaborálni, hogy megdicsér, hogy “nahát, veled olyan témákról lehet beszélgetni, amikről nőkkel általában nem”, majd hosszas tirádákba fog az ostoba, felszínes nőkről, akiket csak a pasik és a rúzsok érdekelnek. a “különleges hópihe” típusú nők, akiknél az internalizált nőgyűlölet úgy jelenik meg, hogy lenézik a többi nőt, akikhez képest felsőbbrendűnek képzelik magukat, azok ilyenkor még rá is kontráznak, hogy nahát, milyen ostoba picsa az összes többi nő, természetesen engem kivéve.

a rossz hír az, hogy aki a többi nőről így nyilatkozik, az valójában a különleges hópihékről sincs sokkal jobb véleménnyel. sőt, a bántalmazó személyiségeknél az egyik fő figyelmeztető jegy az, hogy nyíltan lenézi a nőket.

Vaslédi sötét múltam egyik titka, hogy én is voltam különleges hópihe egy ideig

Live With It (Asperger) blog minden feminista úgy kezdi szerintem

FF hah, “milyen jól lehet veled beszélgetni” ( meglepve). és ehhez járul hogy ha a pasik meg a rúzsok érdekelnek és azér picsulsz is rendessen akkor már nem lehetsz okos

FF Vaslédi, Stockholm szindróma, one of the boys feeling alap, persze

Live With It (Asperger) blog FF naná, ha a külsőségekben hasonlítasz a sztereotípiához (rúzs, bjutizás), akkor nyilván a sztereotípia többi eleme is igaz rád (buta vagy).

FH Az is nagyon jo, amikor a logika szabalyai szerint kozelitesz meg egy problemat – mint a ferfi, akinek ugye veleszuletett attributuma a racionalitas a noi emocionalitas ellenparjakent – a vegen igazad van, lenyomod az utolso ervet es akkor az jon, hogy “te vagy a legferfiasabb no, akit ismerek.”


 

SzD Tudom, azért nevetek. Én is találkoztam a problémával, bár én nem vagyok annyira tájékozott (még). Viszont mivel 21 vagyok találkoztam nálam idősebb, ezért tájékozottabb pasival bőven. Volt, aki konkrétan leültetett, és mint egy tanár oktatni kezdett a szőlőtermesztésről (két randit bírtam), de volt olyan, aki eszméletlen kedves volt, imádta, hogy nem vagyok buta, és mutathat egy csomó dolgot. Én meg ezt nem vettem sértésnek, mert nem felvágásból tette. Meg volt olyan fiúm, aki nem tudta elviselni, hogy okosabb vagyok és rombolni kezdett (itt is gúnyolódás, önbizalom leépítése, gyengepont megkeresése), sajnos a kapcsolatokhoz akkor még nem értettem, de jó tapasztalat volt.

Vaslédi ezért is írok ezekről, mert hátha mások hamarabb jönnek rá ezen keresztül

Live With It (Asperger) blog “Meg volt olyan fiúm, aki nem tudta elviselni, hogy okosabb vagyok és rombolni kezdett (itt is gúnyolódás, önbizalom leépítése, gyengepont megkeresése), sajnos a kapcsolatokhoz akkor még nem értettem, de jó tapasztalat volt.” bántalmazószemélyiség-alert

Live With It (Asperger) blog Vaslédi a sisterek feltöltik a tudásukat a felhőbe

Vaslédi igen, zseniális, nagyon élvezem:)

Live With It (Asperger) blog a férjem azt üzeni, hogy ez a beszélgetés nem ment át a Bechdel-teszten

 

From → feministás, pasi

Leave a Comment

Leave a Reply

