Skip to content

Boszorkányok és borzasztó szerelem

July 3, 2014

Az Átkozott boszorkák az egyik kedvenc filmem volt sokáig. Egyszerre voltam és vagyok a vörös hajú, zabolátlan és gátlástalan testvér, meg a nyugodt, kedves barna, attól függően épp melyik korszakomat élem. Emlékszem, nem egészen értettem, miért rajong Vera barátnőm annak a háznak a női energiáiért, de közben már rájöttem sokszor, hogy igen, létezik ez. Mostanában egyre többször csodálkozom rá a körülöttem lévő nőkre, szerencsém van. Najó, nem, én választottam őket, de akkor is. Jó, hogy vannak.

Aztán elolvastam az Átkozott boszorkákat könyvben is, úgyis jó volt, de nagyon más. Az egész történet stylingja sokkal sötétebb, nyugtalanítóbb, zavarosabb volt és közben senki nem énekelt arról a bizonyos csókról.

Megörültem hát Alice Hoffman új könyvének, gyorsan nekiláttam az Itt a Földönnek. Attól tartok, a fordítás sem a legjobb minőségű, de lehetetlenség lenne leplezni, hogy sajnos maga a történet is elég gyatra. Persze én eleve utálom az Üvöltő szeleket és az összes ilyen pusztító szerelemről szóló sztorit, úgyhogy nem is értem, mire számítottam. Nyilván valami jobbra.

Az tagadhatatlan, hogy ilyen típusú vonzalmak természetét elég jól ábrázolja Hoffman, ismerem én ezt testközelből, ha nem is hosszú ideig, de próbáltam. De annál sokkal önzőbb vagyok, hogy sokáig eltűrjek ilyesmit, az meg aztán szóba nem jöhet, hogy bárki is a legenyhébben ártani merészeljen a gyerekeimnek. Szóval kicsit csalódott vagyok, főleg a történet fordulatai miatt, de bevallom, a végén erősen izgultam, szóval egyáltalán nem hatástalan könyv összességében. Gyorsan le is töltöttem A tizenharmadik boszorkányt is, hátha.

AR-AF185_HOFFMA_GS_20140220112846

From → könyv

Leave a Comment

Leave a Reply

