Skip to content

Masszírozós

June 25, 2014

Úgy akartam kezdeni, hogy a munkámból adódóan, de ez nem igaz, mert a masszázs olyan, mint a jó kaja, hajlandó vagyok érte fizetni. És szoktam is.

Tulajdonképpen már egészen fiatal koromban voltam masszőrnél, mert anyám néha adott a reumájára kapott jegyekből és azonnal bejött. Szeretem, ha fogdosnak, nem kérdés. Aztán a nagy szenvedés közepette, amikor olyan szörnyen lefogytam, ezt is beiktattam, hogy jobb legyen. Egy Péter nevű fickóhoz jártam, elég jól tolta, állítólag különben a parlamenti biztonsági akármiben dolgozott. Sose hittem el teljesen, de jól hangzott.

Amikor meg lifestyle oldalt írtam, mondhatni kötelességem volt kipróbálni a termékeket. Ott kezdődött a gasztro is, a divat mindig is megvolt. A káposztásmegyeri Ramada spája volt az egyik legjobb ilyen élményem, ha jól emlékszem, egy ukrán nő tett boldoggá, de mivel vittem magammal a gyereket is, az élvezet nem volt teljes.

A legeslegjobb a Magnolia Day Spa egyik masszőrje volt, aki a szakmai tudás mellé még olyan kisugárzással is rendelkezett, hogy rá lehetett volna támaszkodni. Attól tartok, az is számított, hogy pasi volt, nem is rossz.

A legrosszabbul kétség kívül a hévízi Lotus egyik embere teljesített, mondjuk az egész szálloda borzasztó volt, kb. úgy ötcsillagosak, ahogy én matematikus. A mai napig nem értem, miért nem pattantam fel és hagytam ott a fenébe, valszeg reménykedtem, hátha. Egyrészt béna volt, másrészt közben rettegett valamitől, harmadrészt meg nem megfelelő helyeken is kényelmetlenül fogdosott, annyira nyilvánvaló volt, hogy fogalma sincs róla mit csinál, azt hiszem, megszántam.

Bár a sárvári Spiritért egyébként rajongok, a masszázs ott sem jött össze. Mondjuk azért, mert nem is az volt igazán, ez volt a legnagyobb baj. Pedig a Spiritben elképesztő jó arcok dolgoztak akkor, körbeinterjúztam az egész házat és a masszőr is kedves volt, szakmailag is okés. Viszont valami idióta kezelést kellett kipróbálnom, amiben alig volt masszázs, húsz percet kellett zöld masszával bekenve, elektromos takaróba tekerve eltöltenem. Aszittem, megőrülök.

Aztán márciusban, a születésnapomon családi masszázsra mentünk a Madách téri thai lányokhoz. Na, az olyan átható és intenzív volt, hogy utána hazamentem és lefeküdtem kicsit aludni. Nem volt rossz és persze borzasztó kedves volt a csaj, de annyira fájt, hogy rögtön kértem is egy időpontot a Súlypontba, kedvenc gyógytornás helyemre, hogy nézzék már meg, mennyire vagyok szétesve. Szerencsére nem nagyon, de azért azt mondták, a futás és a torna mellett menjek néha masszázsra is. Szóval kvázi az orvos is azt mondta.

Úgyhogy nekikezdtem az online felmérésnek, közelség és szimpátia voltak a fő faktorok, meg az ár is persze. És hogy én thai-t nem, köszönöm. Andreas nyilvánvalóan az univerzum ajándéka volt, tekintettel rá, hogy bringával 5 percre van tőlem, pasi, kedves és érdekli is amit csinál. Valamint félelmetes az ár-érték aránya, különös tekintettel a bérletekre. Még a honlapja is teljesen használható és sms-ben meg viberen remekül lehet vele egyeztetni. Most, hogy a legutóbbi alkalommal már nem a szokásos, idegesítő ezoterikus zenét tolta, hanem rendes chill outot, már csak egyetlen, tökéletesen elhanyagolható problémám maradt: kicsi a keze. Hosszasan gondolkodtam rajta, hogy ez vajon szexista előítélet-e, és attól tartok, részben igen. Mindenesetre egészen biztosan nem jelent valódi akadályt.

a képet innen loptam: http://www.muscleclinic.co.uk/

MassageHome

From → beauty, utazás

Leave a Comment

Leave a Reply

