Skip to content

Társkeresős

June 10, 2014

Korábban komoly igény mutatkozott rá, hogy beszámoljak az internetes társkeresős tapasztalataimról és mivel a hétvégén összefoglaltam Flóra barátnőmnek, miért is jó ez, megírom. Meg különben is kéne valamit frissíteni és az összes többi témámhoz gondolkodni kéne.

Bár az igény arra vonatkozott, hogy mondjam el, mennyi ostoba köcsög nyomul az ilyen adatbázisokban, ettől most eltekintek. Nyilván tudnék kategóriákat alkotni és fincsi sztorikat mesélni, de most épp a legkevésbé sem vagyok dühös, úgyhogy nehezen menne. Inkább azt mondom meg, miért van értelme.

A legfontosabb előnye a merítés nagysága. Nem érdemes felizgulni, hát persze, hogy itt is többségben vannak a számomra nem vonzó, nem elég intelligens, de ennek ellenére a nőket tárgyként kezelő fickók. Ezek nagy részét a bemutatkozásuk alapján elég jól ki lehet szűrni. Aki közli, hogy a nőnek milyennek kell lennie külsőleg és viselkedésében ahhoz, hogy szóba álljon vele, meg akik a nő legyen igazi Nő dumával nyomulnak, egyből kiesnek. Szerencsére legtöbbjük annyira fejletlen verbálisan, hogy még ha akarná, sem tudná elfedni a szexizmusát.

A következő lépcső az írásos kommunikáció, ott is sokan elvéreznek aránylag kevés energia befektetés árán. Aki azt várja, hogy majd én viszem a hátamon a beszélgetést, egyből mehet, ahogy annak sem válaszolok általában, aki elsőre kisregényt ír. A copy/paste-tel készülő bemutatkozások is gyorsan felismerhetőek. Az elején még hajlandó voltam visszaírni, amikor valaki azzal kezdte, hogy milyen csinos vagyok, de mostanra abbahagytam, semmi értelme. Egyrészt ezzel semmi újat nem mondott, van itthon tükröm, köszi. Másrészt meg tudom én, hogy ez egy tökéletesen bevett ismerkedési formula, de legyen már benne némi kreatívitás és ne gondolja azt, hogy ha megdicséri a külsőmet, attól én egyből elolvadok. Lehet jót mondani, csak mondjuk a szövegemre, az elveimre, a hobbimra, egy mákszemnyi erőfeszítés kell csak. Akinek ez nem mákszemnyi, azzal később sem tudnék beszélgetni.

Ha írásban működik a dolog, még mindig ott a személyes találkozás, de idáig aránylag ritkán jut el az ember ahhoz képest, hány kapcsolatfelvételi próbálkozás történik. Ennek ellenére az elmúlt 10 hónapban sikerült randizni kb. 15-20 egyeddel, ami az IRL lehetőségeket tekintve szerintem hatalmas szám. Egyszer történt meg, hogy egyből közöltem, semmi értelme és egy másik alkalommal messziről megnéztem a pasit és eljöttem. Borzasztó köcsög dolog volt, szégyellem is, de aznap nem volt kedvem értelmetlenül végigszenvedni egy randit. Bocsánatot kértem tőle később.

Ennyi randiból lett 4-5 valóban érdekes találkozás. Egyszer voltam szerelmes hirtelen, két hónapig kvázi jártam valakivel és három mindblowing szexuális élmény is befutott. A felsoroltak ritkán vannak egymással átfedésben és fura módon a járás volt a legnegatívabb tapasztalat, de ez nyilván az adott pasi következménye.

Szóval összességében azt mondhatom, hogy rendkívül hálás vagyok a csakazolvassa kommentelő törzsgárdájának, mert ők beszéltek rá és bár tagadhatatlanul kíván némi befektetést a folyamat, de hatékonynak mondható.

Szerintem a legfontosabb, hogy legyenek jó képek és jó bemutatkozás. Nyilván nem kellenek profi fotók, rólam a lányom meg a fiam csinált néhány képet, főleg telefonnal, teljesen elegendőnek bizonyult. Persze most kitettem egy képet Mercitől is, még szép. A bemutatkozó szövegeimet lassacskán egyre keményebbre csiszoltam, de még így is előfordul, hogy rám ír valami istenhazacsalád csávó, aztán csodálkozik, hogy végtelenül kifinomultan megalázva hajtom el a vérbe. Kevés dologgal lehet jobban felbaszni, mint ha valaki nem veszi komolyan az elveimet. A másik, amivel rengeteg időt lehet megspórolni, az őszinteség. Nyilván egy rakás pasi azonnal lepattan, amikor nem megfelelően reagálok a “kedvességre”, de jobb rögtön az elején, mivel később sem vagyok jó terep a bókokhoz.

Tanácsadó rovatunkat hallották, a hírek után visszatérünk.

online-dating-is-losing-its-stigma-among-single-americans

From → feministás, pasi

Leave a Comment

Leave a Reply

