Skip to content

Az úttörő lány meg a tehenész

May 15, 2014

A múlt héten két napot Ree Drummonddal és az ő cowboyával töltöttem, mert sikerült beszereznem kindlire a szerelmes könyvét. Tekintettel rá, hogy mennyire utálom a romantikus sztorikat, már az is nagy szó lenne, hogy elolvastam. De ráadásul még élveztem is. A pioneerwoman blog engem mindig is inkább szakmai szempontból érdekelt, maga a tartalom annyira nem köt le. Nem főzök ennyit és ilyet, nem oktatom otthon a gyerekeim és amerikai sem vagyok. De maga a jelenség baromi érdekes és Ree is elég szimpatikus, még ha nekem túl egyszerűnek is tűnik. Úgy értem, nem elég neurotikus, hogy érdekes legyen.:) Van mondjuk inkább, volt eddig, mert most már tudom, hogy a dolgok messze nem olyan rózsaszínűek persze.

Magyarul Tűsarkúban a prérin címmel jelent meg a Kelly kiadónál, ami már eleve kizárta, hogy megvegyem, kevés ilyen primitív kiadó van még a magyar piacon. De a közösségi terjesztésnek hála hozzám is eljutott végre és igen kellemesnek mutatkozott, még a fordításban sem találtam különösebb kivetnivalót. Persze nem ismerem az eredeti és Ree stílusát sem vágom annyira.

11-17-ree-drummond-ranch-thanksgiving-ftr

A legjobb része az egész sztorinak, hogy tényleg olyan igazinak látszik. Persze nagyon romantikus, folynak ki a hormonok a fülükön, meg van némi bonyodalom is, de azért leginkább csak az történik, hogy két ember találkozik, egymásba szeret, aztán összeházasodnak és gyerekük lesz. Két igen különböző ember mondjuk. A magát nagyon városinak gondoló Ree meg a Marlboro Man.

11-17-ree-drummond-ranch-thanksgiving-cover-slideshow

Nem a szereplőktől lesz az egész élvezhető, hanem Ree teljesen őszintének látszó történetmesélésétől. Nyilván nem mond el mindent és például a szexet, igen okosan, rendkívül diszkréten kezeli. Az én ízlésemnek már így is túl feltáró jellegű a blogja és  mindene. De a saját érzéseivel kapcsolatban tökéletesen hitelesnek tűnik a beszámoló és már ez is rendkívül nagy dolog, főleg, amikor visszatekintésről van szó.

ree-drummond-600

Az is tetszik, hogy bár nyilván sokat áradozik a férje seggéről és izmairól, azért alapjában véve sokkal fontosabbnak tartja a pasi őszinteségét, kedvességét, jóságát, egyenességét. Szóval feel good ezerrel, na.:)

372532593_57f0b6f2d1

From → könyv

Leave a Comment

Leave a Reply

