Skip to content

Michelle

March 6, 2014

Nem azért néztem meg tegnap a The Familyt, mert Luc Besson rendezte, erre a tényre csak ma reggel jöttem rá. Közben egyáltalán nem tűnt fel, pedig én ugye elég nagy Besson rajongó vagyok (dicsekvés: csináltam vele interjút one on one), de ezt a felénél megtekertem, szóval nem is láttam végig. Nem volt rossz film, de nem érdekeltek a szereplők. És sok volt nekem az erőszak,  viszont nem eléggé eltúlzott.

Film Title: The Family

Kivéve a Michelle Pfeiffer játszotta anyát, aki szerintem sokkal komplexebb és érdekesebb volt, mint a többiek – oké, de Niro idegesít, szóval rá nem is figyeltem nagyon, bár tagadhatatlanul jól áll neki a szakáll. Szóval Michelle maffiózó feleség létére kifejezetten emancipált volt, keményen beszólt a férjének, ha valami nem tetszett. Az volt a kedvenc jelenetem, amikor este pizsamában füvezik a nappaliban, leszarva mindet és mindenkit. (Najó, az is klassz volt, amikor a szőke kislány leverte a zaklató kis köcsögöt és a házuk is csudálatos volt, de hát Normandia, vaze.)

20130829_thefamily_michellepfeifferfeaturette

A filmnek köszönhetően végre nem hiszem azt, hogy Michelle az ördöggel cimborál, mert most először annyinak nézett ki, ahány éves. Pedig ugye nem csak képeket láttam róla, beszélgetős műsorokban is figyeltem (Graham Norton) és hihetetlenül fiatalnak látszott. Lehet, hogy Besson kedvéért ráncokat festetett az arcára, nem tudom, de gyönyörű volt.

michelle-pfeiffer-in-the-family-movie-7

(Ha valódi ajánlóra vágysz, efes megmondta.)

From → film

Leave a Comment

Leave a Reply

