Skip to content

Zazzi

February 28, 2014

Nagyon benne vagyok a cukrászos sodrásban és Zsombor külön mondta, milyen jó is a Zazzi, ráadásul ma arra volt dolgom, bementem már. Nagyon igyekeztem pozitív lenni, de még mindig nem látom annyira jónak. Ár-értékben okés, de nekem ez kb. a Cake shop szintje. Az sem elég jó ahhoz, hogy pénzt adjak érte.

Egyszer már voltam a Zazziban, még Solymáron, nagyon kíváncsi voltam rá, mert ugye verték a dobot rendesen, mennyire szuperek. A történet maga egyébként tényleg nagyon aranyos, őszintén támogatom az önmegvalósítást. De mégsem tetszett semmi sem. Egyrészt annak idején a hely olyan végtelenül igénytelen volt, amit nehezen viselek. Oké, nem volt pénzük, de ízlésük azért még lehetett volna. Attól a legolcsóbb teszkós bútornál még a romkocsmás filing is jobb lett volna. Sokkal. Aztán én ugye nem rajongok a mousse jellegű dolgokért, mert szeretem, ha mit rágni, náluk meg főleg az volt már akkor is. De a kegyelemdöfést a macaron adta meg, ami gyakorlatilag eladhatatlanra száradt. Direkt megkérdeztem, hogy ezt hogy gondolják, mire vállvonogatva közölték, hogy vasárnap sütötték, hát ez ilyen csütörtökre. Akkor nem kell eladni nyuszikám, mondhattam volna, de még csak meg sem írtam, nem volt kedvem kavarni.

Nos, az új hely Óbudán sokkal jobb, de még mindig szörnyen ízléstelen. Nem értem én ezt, pénzt raknak bele, ennyi erővel nézhetne ki jól is, de nem. Tévedhetetlenül választották ki azt a falfestést és bútort, ami se egymáshoz nem megy, se az egyébként szintén használhatatlan és csúnya logóhoz, se a süteményekhez. A bútor meg ránézésre még kényelmetlen is. De nem baj, kérek, csak előtte megkérdezem, mi az, ami laktózmentes, mert akihez mentem, nem ehet. Néni kicsit meglepődve közli, hogy semmi. Nyilván volt némi neheztelés a hangomban, amikor jeleztem, hogy ezt problémának érzem. Arról egyáltalán nem tudott nyilatkozni, miben mennyi és mi van, azt ő nem tudja, felelte. És a glutén-, meg cukormentességet még fel sem vetettem, nyilván teljesen arrogáns hülyének nézett volna.

Vettem két vajas tésztás sütit, egy csokisat meg egy körtéset, két mousse-szerűt (karamell-kávés és valami licsis egzotikus) meg négy macaront. Ott kezdődik, hogy nem bírtam őket megenni éhgyomorra, pedig igazán nem nagyok. Nem érződnek rajtuk rendesen az ízek, túl édesek és a mousse-osokban nyilván egy rakás zselatin van. Nem az én világom, na. A macaronok pedig olyan szinten édesek, hogy számomra szinte értelmetlen őket ízesíteni. És megint csak száraz volt a külsejük. Hálistennek nem itt vannak a szomszédban, mert akkor azért biztos elcsábulnék néha, a Cake shoppal is mennyit kísérleteztem, míg feladtam. Inkább elhozok egy somlóit a Gerbeaud-ból dupla áron, de arról tudom, hogy tökéletes lesz.

IMG_20140228_113031

From → kaja

Leave a Comment

Leave a Reply

