Skip to content

Helyettesítés

February 26, 2014

Az úgy volt, hogy átmentem Annához filmet nézni, és mondta, hogy hallott valami Kristen Wiig moziról, amiben visszaköltözik az anyjához és rémes meg vicces egyszerre. Erre rögtön kapcsoltam: ez az ami miatt barnára festették Wiig haját (elképesztő mélységű információim vannak, ugye?). Anna helyeselt, én meg hozzátettem, hogy ez biztos az a film, amit Torontóban mutattak be és egy Alice Munro novellából készült – merhogy abban is barna Wiig haja.

Szóval ebben a szellemben ültünk le nézni a Girl Most Likely-t és bár nyilván befolyásolt, hogy azt hittem egy Munro sztori, most, hogy már tudom, tévedtem, így is nagyon kellemes szórakozás volt. Nem annyira mély, mint amit Munrotól várnék, bár ugye ő is nagyon vicces, de azért ez is elég indie volt, nem folyt belőle a nyál. És még valódi szerelmi szál sem volt benne, de szex persze.

Kristen Wiig is cuki volt, de engem Annette Bening nyűgöz le újra és újra. Egyrészt mert gyönyörű, másrészt meg félelmetesen jó színésznő. Szóval nyugodtan nézzétek meg, jó lesz.

(És még benne van Darren Chris, Natasha Lyon és Matt Dillon is ráadásként.)

From → film

Leave a Comment

Leave a Reply

