Skip to content

Mátrai ajándék

January 26, 2014

Furcsa módon tavaly is hasonlóképp történt. Amikor megérkeztünk, még alig volt hó, reggelre viszont szakadt és megkaptuk, amit akartunk.

Sok éven keresztül gyűlöltem a telet. Nem voltak hozzá elég meleg ruháim és legtöbbször a testzsír százalékom sem segített. Aztán elkezdtem futni, végigfutottam néhány telet és rájöttem, hogy jó ez, csak mozogni kell. Meg persze rendesen felöltözni.

Azt nem állítanám, hogy rajongok az évszakért vagy a hóért, de most már minimum elviselem és képes vagyok benne örömöt találni. A legkevésbé sem hiányzik azért az életemből a hó, nem sírtam fehér napfordulóért, itt a városban inkább szívás. De a hegyekben nagyra értékelem, ott valahogy igazán a helyén van.

Kicsit csalódott is voltam, hogy pénteken még alig volt valami a Mátrában, de oda jutott a személyiségfejlődésem, hogy nagyon ritkán sértődöm már meg az időjárásra. Szépen becuccoltunk a szállodába, van wellness, svédasztal, kirándulni meg szárazon is lehet. Az új állatot is vittük, akiről még nem akarok részletesen beszélni, mindenesetre elég jó dolga van: a kéthetes együttlétünket egy négycsillagos superiorban sikerült megünnepelni. 

IMG_20140125_111449

Már másodszor élvezkedtünk a Hotel Mátrában némi biznisz eredményeképpen (bár 14 országban jártam, még soha nem fizettem szállodáért:)) és még mindig jó. Maga az épület is klassz, a padlószőnyeg nélküli szoba főleg, nagy terasz, kedves emberek, az én igényeimet is kielégítő kaja. Gőzkabin, istenem, mennyire csodás volt… De az igazi főszereplő nekem a környezet, a fák, a hegy, este őzet láttunk a teraszról. Hóesésben különösen gyönyörű kinézni az ablakon és most jobb fej vendégek voltak, sokan túráztak szombat délelőtt, meg legeltették a dedeket a hóban.

IMG_20140125_105544

Reggel futottam is, de csak húsz percet, azért nekem elég para egyedül rohangászni idegen helyen, meg ez a hóval fedett köves lejtő sem annyira a kedvencem, de jól esett. Muszáj is volt, a héten megérkezett a Helly Hansen kontingens is a technikai teszthez, -3 fokban pillanatok alatt melegem volt az aláöltözet+futónadrág és dzseki rétegek alatt, szeretni fogjuk egymást. És a Nike cipő is jól bírta, bár a biztonság kedvéért egy svájci túrazoknival kombináltam.

IMG_20140125_084658

From → futás, utazás

Leave a Comment

Leave a Reply

