Skip to content

A világ legszomorúbb dala

November 14, 2013

Szakításkor az ember sok szar összehallgat, amit nem kéne, mert csak erősíti azt, ami úgyis. De azért én is hallgattam már ronggyá Portishead albumot és sírtam el magam egy bizonyos Massive Attack számnál. Pont táncórán egyébként, elég kínos volt.

Az egyes szakításokhoz kötődő dalokat később én már nem szívesen hallom, elmúlt, vége, a franc se akar rá visszaemlékezni. A Foundations Kate Nashtől viszont érdekes módon nem tud elkopni, valószínűleg azért, mert az legalább annyira dühös, mint amennyire szomorú.

De ha ki kellene választanom a világ legszomorúbb dalát, nem szerelmest választanék. A szerelem akármilyen viharos és átható tud lenni, mégis csak a felszínen van a szeretethez képest. Nyugodtan röhögjetek ki, de nekem egy rajzfilm betétdala a legszívfacsaróbb. Rajta van a playlistemen és biciklizés közben mindig könnyen lesz tőle a szemem.

From → film

2 Comments
  1. hű, ez angolul sokkal bőgésgyanúsabb, mint magyarul🙂

    • magyarul nem is emlékszem rá. tegyük hozzá, hogy Sarah McLachlan hangja is pont azon a frekvencián szól, ahol kell:)

Leave a Reply

