Skip to content

Mesteri szex

October 11, 2013

Bár nagyon vártam, valahogy eddig nem hozott igazán lázba a őszi sorozatszezon kezdete. Oké, persze jó a Good Wife és a Scandal első része is ütött, de ezeket már ismertem, hiába zártak hatalmas cliffhangerrel, annyira nem tudtak felizgatni. De aztán jött Michael Sheen és Lizzy Caplan. Köszönöm, Anna.:)

A barátaim sokszor évekig győzködnek egyes sorozatokról, hogy az nekem mennyire jó lesz. Általában hiszek nekik és kipróbálom, így szerettem bele végre az én fogyatékos édesembe. De például a Firefly-ból hiába néztem meg egy fél szezont, még mindig idegesített. Pont így voltam a Mad Mennel, láttam én, hogy szép, a színészek jók, de annyira nyomasztó volt, a karakterek meg akkora seggfejek, hogy képtelen lettem volna tartósan elviselni. De a korszak tetszett, sajnáltam.

Ezért aztán eléggé vártam a Masters of Sexet, mert látszott rajta, hogy stílusban ott lesz kábé, de persze elfelejtettem megnézni, mikor kezdődik, Anna szólt, hogy helló. Az első két részt egy ültő helyemben, nem bírtam levenni a szemem a képernyőről. Nyilván mindkét szereplőért egyértelműen odavoltam már korábban, nem mintha Michael Sheent bármi értelmesben láttam volna (Underworld, höhö), de ha Rachel McAdams járt vele, akkor tudhat valamit. És hát atomcuki, nem kétség. Lizzy Caplant meg először a szörnyes filmben láttam, aztán a True Bloodban és örökké hálás leszek neki a fashion filmért. Egy gyönyörű nő, aki szívesen csinál magából hülyét, ez már valami.

MoS2

igen, ez Beau Bridges

Az egész szex téma baromi érdekes, láttam a Kinsey-t, utána is olvastam, szerettem. Úgy általában lenyűgöznek a szexszel kapcsolatos statisztikák, adatok, kutatási eredmények.  Jó erről többet tudni, ha már maga a folyamat oly kevéssé befolyásolható. Az külön érdekes, hogy valóban élt emberekről szól, a fickó önéletrajza a kiindulási alap.

28MASTEROFSEX_SPAN-articleLarge

Az első három rész után azt kell mondanom, hogy pillanatnyilag a legjobb sorozat. Nem igazán realisztikus, elismerem, valószínűleg ebből a szempontból messze a Mad Men mögött jár (“I love ‘Mad Men,’ ” Mr. Nevins said, “but I wasn’t so interested in doing another show fetishizing midcentury furniture.”), de nekem pont ezért élvezetesebb. A realitás fárasztó, nyomasztó és ráadásul mai szemmel nézve sokszor tökéletesen modoros és mesterkélt is. A valódi Ginny bizonyára nem volt ennyire kemény és szellemes, bár tényleg két gyerekét egyedül nevelő volt bárénekesnőként került bele a kutatásba. És valahogy az az érzésem, hogy a szexhez való viszonya is hasonló lehetett. Lizzy persze jóval gyönyörűbb, de nem nyomasztó módon, azért emberi, inkább a sistergése érződik. Sheen persze átütő, de hát nem is vártunk kevesebbet. (Cuki a New York Times cikkben ahogy bemutatkoznak egymásnak Caplannal. Vigyázat, tele van SPOILERREL!)

Elképesztően hatásos és néha a hatásvadászat mezsgyéjén mozgó jeleneteket tolnak, de mivel az én ízlésem szerint való a mondanivaló, hát egyáltalán nem bánom, elnézést. A báli veszekedés a teraszon, atyaééééééég.

A ruhák persze gyönyörűek. Szintén nem annyira korhűek, sokszor inkább szimbolikusak, nem baj.

Hogy fogom kibírni, hogy várnom kell egy hetet a következő részekre?! Az első részt egyébként a Showtime feltette a youtube-ra, milyen kedves már tőlük.

From → feministás, tévé

Leave a Comment

Leave a Reply

