Skip to content

Halak megint

September 22, 2013

Randizás közben néha eszem is, de persze csak olyanokkal, akiknél biztos lehetek benne, hogy nem kell kaja közben sikoltozva elszaladnom. Azért érnek meglepetések így is.

Nem csak úgy mondtam, hogy szeretnék visszamenni a Halkakasba és a Big Fishbe, komolyan gondoltam, de csak most jött össze. A Halkakas ezúttal tökéletes volt, bár nem újítottam semmit, a Big Fish kicsi ambivalensebbre sikerült sajnos.

A Halkakasba egy éttermektől kicsit irtózó, vegetáriánus pasit cipeltem el, tényleg tökéletes casual randi helyszín. Gyors a kiszolgálás, nagyon jó hangulat és utána jól át lehet sétálni a Károlyi kertbe, én még mindig imádom azt a helyet. Előtte felhívtam Zsuzsit, a tulajt, mert szívesen találkoztam volna vele is, de sajnos nem ért rá. Ez némileg torzíthatja az élményt, hiszen Zsuzsi odaszólt, hogy megyek, de nem tudom elképzelni, hogy az a két elbűvölő pincérlány csak ezért lett volna olyan kedves velünk. Halropogóst ettünk, nekem még mindig az volt becsípődve, sült krumplival, a pasi meg egy ízelítőt currys pástétommal. Köleses sör kötelező. Nem állítom, hogy dugig ettük magunkat, de nem is az volt a cél és összesen 3 ezer forintot fizettünk. A Károlyi kertben hosszan gondoltam Básti Julira, ahogy ül a lépcső tetején, mikor várja haza Bács Ferencet. Nincs meg valakinek ez a film valami normális minőségben? Ha igen, nagyon kérem.

kovacsa19

A Big Fishben természetesen kalamárit kértem, szinte álmodtam is róla, annyira kívántam már. Illetve előtte ettem egy marseille-i hallevest is, merugye Anna azt mondta, az jobb volt, mint skandináv. Hát, nekem nem, de azért örülök, hogy kipróbáltam. A kalamári viszont most is, hogy nem a séf vendége voltam, tökéletes volt, minden egyes falatját kiélveztem. Egészen addig, amíg ki nem húztam a számból egy műanyag fólia darabot. Amit természetesen kicsit feszült arccal vittem oda a pulthoz, hogy hahó, ez volt a kajában. A kiszolgáló lány cseppet meglepődött, majd megkért, hogy helyezzem egy szalvétára, hadd mutassa meg a séfnek. Visszaültem és egyébként továbbra is mély élvezettel toltam magamba a kalamárit, de azért eléggé fel voltam háborodva. Gondoltam, felajánlanak majd egy pohár bort vagy egy desszertet, ilyen esetben ez a minimum. De semmi. Ott volt egyébként a séf, de mivel tényleg az elv volt a fontos, hogy hogyan kezelnek egy ilyen helyzetet, nem szóltam neki, így megszívtuk. Őszinte leszek: nagyon megsértődtem. Nem újságíróként, hanem fizetős vendégként. Egy halleves, két kalamári és egy limonádé 7 ezer forint volt. Ez ugyan nem nagy összeg azért a minőségért, de egy ilyen baki megengedhetetlen. Őszinte leszek: ennek ellenére alig várom, hogy visszamenjek. Még az sem tudta igazán elrontani, hogy vacsora partnerem szerint nem kéne annyira aggódni az afgán nők helyzete miatt, az utóbbi években tök sok pozitív változás történt arrafelé. Ó, hát persze, nyilván túlreagálja az a rohadt liberális média, hogy megmérgezik, savval öntik le és felgyújtják az iskolába járó lányokat, meg elrabolják a képviselőnőket.

Updaaaaaaaaaaate 11.09-én:) Azt hiszem, most már vagyunk olyan viszonyban, hogy lehetek teljesen őszinte. Amikor legutóbb a Big Fishben jártam és megpróbáltak a kalamári mellett egy műanyag fóliadarabbal is megetetni, majd nem kompenzáltak, elküldtem a tulajnak is a posztot. Részben dühös voltam, részben tényleg azt gondoltam, hogy tudniuk kell róla. Na, csütörtökön megint ott jártam (és megint kalamárit ettem:)). Amikor befejeztük a vacsorát, már indultam, hogy desszertet vegyek, amikor iszonyú kedvesen meghívtak egy madártej-csokimousse összeállításra. És bár nyilvánvalóan el voltam bűvölve, azt teljesen objektíven mondhatom, hogy ezzel a Big Fishnek sikerült a menü egyetlen gyenge pontját, a desszert részleget is felhoznia a többi szintjére. Nagyon-nagyon finom volt.:)

IMG_1074

From → kaja

Leave a Comment

Leave a Reply

