Skip to content

Eladó könyvek

September 2, 2013

Úgy tűnik, hogy lassan megindul felém egy Kindle és jövőre valószínűleg a lakást is eladjuk, ezért úgy döntöttem, hogy rendesen lecsökkentem a könyvtáram méretét.  Bizonyos dolgokat el lehet vinni ingyen, másokat egy kis pénzért szeretnék átadni. Írok listát, és amikor van kedvem, frissítgetem is, hogy könnyebb legyen.:)

Henning Mankell – 1000 forint darabja és ezek vannak: Tűzfal, Az ötödik asszony, Hamis nyomon, A férfi, aki mosolygott, A piramis.  – elkeltek:)

Ross MacDonald – 14 darab könyv, darabja 500 – harmada vadiúj EK, harmada használt, de szép, harmada régi – az összes együtt nyilván olcsóbb

Carol Drinkwater Provance-ról írt sorozata ajándékba

Szintén ajándék: A francia nők nem híznak, Elvált nők klubja, A szingli fejvadász 1-2,

Borisz Akunyin – közel a teljes sorozat, talán egy hiányzik – antikvárban 1800, legyen 900 darabja, 6 darab elment, de még maradt néhány:)

Ed McBain – 15 db, nagyrészt régi, ajándékba

Budapest Interiors (bazi nagy album) – 2000 forint

Martin Szipál portré album – eredeti ár 7000, legyen ez is 2000 forint

1000940_432913373490997_127731473_n

From → könyv

18 Comments
  1. mamua permalink

    Szeretném a Henning Mankell könyveket, mindet!

    • szuper, mamua, el tud értük jönni valaki?

      • mamua permalink

        igen, írtam fb-n privátot. akkor én most egy kicsit repkedek!

      • nem kaptam meg, pedig mindent átnéztem

  2. Szia, bocs, hogy csak most, de ma jutottak el a könyvek hozzám: köszönöm szépen a Gardnereket! :-))

  3. leavi permalink

    Szia
    A Szipál könyvet megvenném, ha még aktuális az eladása.
    Köszönöm🙂

    • igen, leavi, eladó. hogy tudom eljuttatni hozzád, összefussunk a városban?

      • Varga István permalink

        sajnos szerintem nem egy városban élünk, maximum postán tudjuk megoldani ha megfelel.

      • persze, semmi akadálya, írok mailt

  4. Plenni permalink

    Szervusz, Akunyin kötetekből van még eladó?

    Üdv,
    Plenni

  5. Plenni permalink

    Szervusz, hogyan tudok kapcsolatba lépni Veled? Tudnál küldeni egy email címet vagy egy telefonszámot? A mail címem: bibliofilia PONT blog KUKAC gmail PONT com
    Üdvözlettel,
    Plenni

  6. leavi permalink

    Szia igen…válaszoltam is még pénteken… Megkaptad?

    • leavi permalink

      jahh csütörtökön nem pénteken🙂

      • megkaptam, már ki is készítettem az ajtó mellé, holnap feladom:)

  7. Varga István permalink

    köszönöm🙂

Leave a Reply

