Skip to content

Miért nem?

August 1, 2013

Az általam írt, 2013. augusztus 1-én megjelentetett blogban az alábbi valótlan, alaptalan kijelentéseket tettem, amelyeket az alábbiak szerint ezennel visszavonok.

“Soha nem tapasztaltam olyan mértékű szexizmust, mint a HVG-ben”

A valóság az, hogy az HVG-ben soha nem tapasztalhattam nemi diszkriminációt.

“Életem egyik legnagyobb traumája volt a tizenéves korom óta tisztelt és idealizált márka mögött álló hazugságokat és játszmákat feldolgozni.”

A valóság az, hogy a HVG-ben soha nem olvastam (nem olvashattam) hazugságokat. A játszmák kitétel is minden alapot nélkülöző kijelentés volt.

A “… csajos tartalmak (minden, ami életmód) végtelen megvetést élveznek, a hetilapban képtelenek ezekkel a témákkal elfogulatlanul foglalkozni.”

Alaptalansága miatt ezt a kijelentésemet is visszavonom.

“… ha nőkről van szó, akkor az áldozat hibáztatása még vezető anyagban is simán belefér (West Balkán eset).”

Ez a megjegyzésem is nélkülözi a valóságot, ugyanis a HVG sem a West Balkán-, sem más esetben áldozatot, különösen női áldozatot nem hibáztatott.

“… amikor a cég egyik alkalmazottját letartóztatják gyilkossági kísérletért, amit egy 19 éves lány ellen követett el, akkor a vezérigazgató körlevélben tiltja meg az arról való beszédet. Sőt, volt alkalmazottakat telefonon utasítanak rá, hogy az ezzel kapcsolatos Facebook posztjukat töröljék le.”

Valótlan, hogy a vezérigazgató az ügyben körlevelet intézett volna a dolgozókhoz és volt alkalmazottakat utasított volna Facebook posztjuk törlésére.

 

From → Uncategorized

3 Comments
  1. Döbbenten olvasom ezt.

    • így megy ez, nem véletlenül vagyok olyan keserű a témával kapcsolatban

Trackbacks & Pingbacks

  1. díjátadón jártunk | csak az olvassa

Leave a Reply

