Skip to content

Nyári sorozatok

July 22, 2013

Folyton jár a szám, hogy nekünk nincs tévénk és nyilván azt gondolom titokban, hogy ezért végtelenül menők vagyunk. Ehhez képest persze sorozatfüggő vagyok és a téli-nyári szezon közti egy hónapban rendesen pánikoltam, hogy mit fogok nézni. A Sorozatjunkie-nak és hasonló site-oknak hála, tettem új felfedezéseket.

A Dexterről már írtam, ütemesen sikerült feldarálnom magam nulláról a 8., záró szezonhoz. A hetedik ölég gyengécske volt és most is a csodálatos vendégművész tartja egyelőre a lelket a sztoriban, de hátha lesz még jobb.

323_8_0_prm-dexters8_1024x640

Állítólag a Dexter utódjának szánják a Ray Donovant, aki korábban szerette a Maffiózokat, az meg azt emlegeti az új sorozattal kapcsolatban. Nekem elég Liev Schreiber eddig. Elég sötét, de azért sokszor vicces, van benne család, a pasik mind hülyék. Liev sem a legélesebb kés a fiókban, de legalább jól néz ki és nem beszél sokat. Szerintem nézni fogom.

ray-donovan-slice1

A Netflix viszont nem cicózott, feltette az Orange is The New Black teljes első szezonját – mindeki ossza be magának. Én persze letoltam, mert nagyon jó volt. Női börtön, nagyrészt megtörtént sztorik, egy valóban ült wasp csaj könyve alapján. A főszereplő csajt már a Mercyben is szerettem, nem is értem, miért hagytam azt abba, olyan jó női karakterek voltak benne. Az Orange is sokszor vicces, máskor durva, a feketebőrűeket nem mindig értem sajnos. Jason Biggs a vőlegény és a legundorítóbb őrt meg Pablo Schreiber játsza, aki Liev kistesója. Ja és visszatért Natasha Lyonne, drogos leszbit játszik, höhö. Én nagyon bírtam azt a csajt, hátha most sikerül neki, nem rosszabb se színésznek, se embernek, mint Robert Downey. Ja, farka az nincs, az persze hátrány.

orange

True Blood teljesen idióta, de szeretem a karaktereket, úgyhogy marad.

Newsroon első rész szörnyű volt, remélhetőleg fejlődik.

The Bridge – ez ugye a Bron/Broen svéd-dán sorozat amerikai remake-je, amiről az első rész után azt mondtam, elég értelmetlen, hisz majdnem mindent képről-képre átvettek. No, a második rész után már nagyon nem így van, Mexikó rendesen betette a lábát a buliba. Ez persze nyilván nem a mexikói tévével közösen készült, reklektálva mindkét ország társadalmi problémáira, a kényelmetlenségeket sem elhallgatva. Mexikóban a rendőrök korruptak, nem érdekli őket a nép – kivéve főhősünket. A női főszereplő autizmusát továbbra is a szánkba rágják, sőt, még le is tolják a torkunkon a biztonság kedvéért – nem tetszik. Már a második részben lement dugipartnert keresni egy kocsmába, ez megint szinte képről-képre ment, de az eredetiben mégsem volt kínos. Attól tartok, akármennyire is kedvelem Diane Krugert, ez túl nagy falat neki. Mondjuk a forgatókönyv sem segíti.

The-Bridge

Suits valamiért már nem érdekel.

Juli ajánlotta a brit Dates-et, az első részt megnéztem, eléggé kiakasztott. 24 percben annyira tömény és pontos, megviselt. Minden szereplő nagyon jó volt, de nem vagyok benne biztos, hogy ezt akarom. Túl valódiak benne a szereplők, túlságosan hasonlítanak az ismerőseimre.

Oona_Chaplin_and_Will_Mellor_talk_disastrous_dates

From → tévé

4 Comments
  1. The Killing (a dán Forbrydelsen amerikai remake sorozata) kiváló
    Breaking Bad
    The Good Wife (ha feminista vagy, akkor tetszeni fog:)

    • Good Wife ofkoz, alig várom:) a másik kettőbe is belenéztem már, de azok valahogy nem jöttek be, pedig több barátom is ajánlotta már őket

  2. Encsi permalink

    A Newsroomon érdemes kitartani, nem épp jó a kezdése, de fejlődik, igen.

Leave a Reply

