Skip to content

Brad Pitt és a zombik

June 27, 2013

A héten 3 sajtóvetítés is volt, de csak a Pitt-féle zombisra mentem el, mert nagyon vágytam már valami igazán szórakoztató filmre. Kicsit aggódtam, de kivételesen nem csalódtam, sőt, a film jobb, mint amit az előzetes ígér.

Egyáltalán nem vagyok zombirajongó, általában csak a vicces megoldásokat szeretem, mint a Zombieland, meg a Simon Pegg féle ökörködés. Talán pont ezért is jött be ennyire a Z világháború, mert bár nyilván izgalmas és ijesztgetős, de egy pillanatig nem lehet komolyan venni a zombikat. És ugyan nem annyira vígjáték, de akadnak benne poénok, röhögtünk többször is.

Elég jó kritikákat kapott, kb. ugyanazért, amit én is kedveltem benne: nem túl hosszú, tartja az iramot, nem ül le, elég értelmes a forgatókönyv, jó a látvány. De ami engem leginkább lenyűgözött, az Brad Pitt volt. Nem az, hogy milyen jó pasi, bár persze az, csak egészen másképp, mint azt szokták róla mondani. Ő a főszereplő, nem kétség, de valahogy mégsem róla szól a sztori. Nincs a szokásos végletes hősködés, általában mások mentik meg (egyszer egy csaj!), nem mutogatja az izmait (ha voltak neki egyáltalán) és még a frankót is elég bizonytalanul mondja meg. Folyton tanácsot kér másoktól és csak összerakja a részleteket és az alapján ajánl fel egy lehetséges megoldást. Ha jó emlékszem, nem üvöltözik senkivel, nem utasítgatja őket, nem arrogáns, soha nem lóbálja a farkát vagy döngeti a mellkasát. És persze végig ugyanabban a mocskos ruhában van. Tisztára beleszerettem.

world-war-z04

Tovább plusz pont, hogy a felesége sem csinál baromságokat, saját értelmes ötletei is vannak, a gyerekek meg szintén, kussolnak, ha mondják és szaladnak, ha mondják.

Annyira jó volt, hogy utána tisztára ragyogtam az elégedettségtől és most, hogy újranéztem a trailert, simán beülnék rá újra. A szinkron is teljesen okés, egyetlen hibát nem találtam benne. Na jó, egyetlen dolog nagyon zavart, ez már a trailerben is látszik. Szerintem Pitt haja nem egyforma hosszú a filmben, ami, tekintve, hogy pár napnyi történésről van szó, elég fura. Nézzétek meg, a repülőgépes jeleneten szerintem pár centivel hosszabb. Hm? De még ha így is van, sose legyen nagyobb baja egy filmnek.

From → film, gyerek

2 Comments
  1. Te vagy az én emberem!🙂 Zombieland, meg Shaun of the dead :)))
    Köszi, megnyugtattál, így beülök a férjjel a moziba, megéri🙂

    • azért ez nem annyira vicces persze, de nekem nem is volt olyan félelmetes. remélem, tetszeni fog!:)

Leave a Reply

