Skip to content

Sorozatok

April 5, 2013
Best TV

Miközben végtelen megvetéssel illetem azokat, akik mondjuk évek óta Barátok köztöt néznek lelkesen, elképesztő örömöt tud szerezni, amikor találok egy jó sorozatot, amiből még hátravan 2-3 szezon és így heteken keresztül akkor kattanhatok rá, amikor csak akarok. A nyári sorozatszünet pedig csak azért elviselhető, mert akkor másik sorozatok kezdődnek.

Azt hiszem, az első sorozat, ami érdekelt, az Onedin család volt. Ott is Onedin felesége, Mary Webster, akit ugye csúnyának tartottak (persze nem volt az) és aki jóval értelmesebb volt a többi szereplőnél. Ja, és Mary idősebb volt a sztori szerint a férjnél, menő.

201711_galeria_az_onedin_csalad_1_12

A következő két sorozat, amiért eléggé odavoltam, a Farm, ahol élünk és a Váratlan utazás. Meg persze Anne Shirley, de ez teljesen összefolyik nekem a másik Montgomeryvel. Aztán jött a Friends, ami hosszú évekre a legmeghatározóbb volt és amit már letöltve néztem főleg, angolul. Mert hogy közben kiiktattuk a tévét, mint készüléket, egyszerűen utálom a látványát is, ha tehetném, inkább kivetítőm lenne, de jó a monitor is. Úgyhogy a magyar tévé már tizensok éve nem része az életemnek, de persze semmiről nem maradtam le. Megvolt a Gilmore Girls, a SATC végig, többször is.

Most azt hiszem, a Good Wife a kedvencem. Szeretem a tárgyalótermes dolgokat, az Ally McBeal is bejött egy darabig. Nézem még a Modern Familyt, néha nagyon jó, máskor nem annyira. A Mindy Project is a heti rituálé része. Aztán van a Grimm, amiről tudom, hogy nem annyira jó, de a farkasember fickót megkedveltem. Volt a Hart of Dixie, de azt már csak néha ledarálom, nem annyira izgi, bár Bilson ruhái még mindig szépek. Na jó, a szakítós rész a múltkor egész értelmes volt. A Revenge-be is belenézek néha, bár nem érdemes.

A múltkori Holly Hunteres galéria után nekiláttam a Saving Grace-nek, az első szezont le is toltam, nekem tetszik. A krimi része egyáltalán nem érdekel, én csak Grace-ről szeretnék hallani és elég tömény is nyelvileg, de biztos, hogy folytatom. Grace elképesztő energiával tudja feltölteni az embert, hihetetlen egy karakter. Tényleg ritka az olyan női szereplő, aki ennyire egoista lenne, imádnivaló és állat jól is néz ki.

Saving-Grace-holly-hunter-32032849-1800-1200

Aztán egy cikk miatt nemrég belevágtam a Happy Endingsbe, szerintem a Jóbarátok óta a legjobb ilyen sorozat, mondjuk dráma az nem nagyon van benne, de tök helyes minden szereplő és sokkal kevésbé szexista a felállás a sokásosnál. Állítólag nemsoká jön rá a kasza, addig kiélvezem.

Muszájból nézegetem a Go Ont is, mégiscsak Matthew Perry, de sajnos nem igazán tud megfogni. Majdnem elfelejtettem, hát Scandal! Na, azt sem szeretem elmulasztani, a második szezon szerintem jobb, mint az első. Az Elementary okés, de nem sírok, ha elfelejtem. És persze Trónok harca. Őszinte leszek, az első szezon óta engem nem igazán vonz. Lehet, hogy azért, mert elolvastam a könyvet, nemtom, de nem köt le. Meg szoktam nézni, közben mindenfélét csinálok, nem is figyelek rendesen. De fontosnak gondolom szakmai szempontból, jó, hogy van. A Homeland-nél bizonyos részek nagyon tetszettek, másokat untam, de az is jó sorozat, nem kérdés.

A nyáriak közül várom a True Bloodot, még mindig szórakoztat valahogy, akármilyen idétlen is néha, mondjuk a könyvet is szeretem. A The Big C is várós nekem, az a gyanúm, hogy azt be fogják fejezni az idén. Newsroom ofkoz! Egy csomó dolgot kihagytam tutira és már így is borzalmasan soknak tűnik, pedig nézve nem annyira.:)

Ja, és hogy hol nézem: http://www.sidereel.com és http://www.btvguide.com/ (ez utóbbi volt régen a watchseries)

cn_image.size.newsroom-press

From → tévé

10 Comments
    • megvolt természetesen, nekem az nyári dara. annyira nem érdekes, hogy hétről-hétre kövessem, de majd júliusban egyszerre. a ruhák állatjók benne, még ha nem is reálisak.

  1. nyilván az övéi a leglátványosabbak, de nekem Rachel és Donna cuccai is bejönnek. de még Rachel is túl divatos és fantáziadús egy ügyvédi irodához, Donna dekoltázsai meg khm-khm:)

    • Azt hittem, Rachel minden részben ugyanabban a ceruzaszoknyában van, de majd megfigyelem alaposabban🙂

  2. az tény, hogy szinte mindig ceruzaszoknyában van, de nem ugyanabban, mit nézel te?:) http://youtu.be/DWUGfEZK7Ng

  3. Szerintem neked még bejönne a Justified, zseniális, és szinte minden szereplő karaktere elképesztő érzékletesen van megírva. (A nőké is.)
    Lie to me?
    És két gyöngyszem, amelyekből az első évad az eredeti hangulat / eredeti ötlet miatt szerintem kivételesen jó és érdemes megnézni, utána sajna kipukkad: The Glades és Harry’s Law.

  4. Enikő, nagyon köszi az ötleteket, rájuk néztem és nem is értem, hogy a Harry’s Law-t miért nem mondta eddig senki, hiszen Kathy Bates! Felírtam magamnak.:) Lie to me megvolt természetesen, nagyon sajnáltam, hogy nem tudták belőle kihozni, ami benne volt, érdekes, hogy milyen nehéz a House sikerét megismételné. Azt is néztem sokáig, voltak nagyon jó részei. Még a Bridge-t nem mondtam, tavaly az is volt, most kezdték el belőle az amerikai remake-et.

    • Most megnéztem a Glades trailerét is, és irtó gagyira csinálták. Nem az a lényege h chicagói faragatlan zsaru megérkezik a napsütésbe… :S Hanem Florida és azon belül az Everglades korántsem a sandsexsunshine, a mocsarak, a sok kubai bevándorló, a nyugdíjas lakókocsiparkok stb hihetetlen nyomasztó közeg a napfényben is, nekem nagyon bejön ahogy érzékeltetik ezt a disszonanciát.

      • ezt jó, hogy mondtad, mert a trailer nem annyira jött be:)

Leave a Reply

