Skip to content

Futócipő tesztelő 3. rész – Kalenji Eliorun

March 25, 2013
ELIORUN_TIGHT_SHORTS_8236487_6

Nyilván vannak olyanok, akiknek mindegy, milyen színű cipőben futnak, nekem nagyon fontos. Minél színesebb, annál jobb, különös tekintettel a pinkre, ami egyrészt láthatósági szempontból sem haszontalan, másrészt meg dögös. Szerintem pasikon is tök okés lenne egyébként.

Tavaly azt hallottam egy prémium outdoor termékeket gyártó cég képviselőjétől, hogy nem érdemes nőknek hirdetni, mert nem költenek ilyesmire. Well, a számok mást mutatnak.  Az Euro barométer azt mutatja, hogy például a 40-en felüliek körében kétszer annyi nő sportol, mint férfi. A 25-39-ben meg pont ugyanannyi. Néha olyan érzésem van, hogy bizonyos cégek úgy érzik, egyszerűen az image-ük sérül, ha nőknek is hirdetnek, milyen szép is lesz látni, ahogy ezek hosszú távon mind behalnak.

Érdekes módon a Decathlonban viszont külön sort csináltak a női futásnak, sőt, azt mondják, hogy szombatonként a pasi rész üres, a női meg fullon. A Decában lehet ugye a legolcsóbb futócipőt kapni, 5000 forintért, amit ugyan legfeljebb az első három hónapra ajánlanék, viszont a következő kategóriában is igen erősek, legalábbis nekem bejött az Eliorun.


a853b081e452d742123456ad1a55340b

Az első, ami megfogott, persze a színe. A pink, a zöld, a kék és a fekete is rendesen ki van találva (csak szóljon valaki a franciáknak, hogy adatbázis szolgáltatásnál beégetni az oldal tetejére egy videót nagyon udvariatlan és amatőr dolog), ráadásul mindhez van hozzáillő ruha is. Tudnak valamit a nőkről, asszem.

A leírás szerint heti 3-4 alkalomra, 1 óránál rövidebb futásokra ajánlják, a videón végig betonon tolják. Én ugye betonon csak muszájból, pár percet futok és szerintem az Eliorun is sokkal jobban megy rugalmasabb terepen. Rendkívül kényelmes, beépített talpbetéttel, ami elsőre fura volt, de hamar megkedveltem, jól tornáztatta a talpam. A sarok párnázás is remek, jóval drágább cipők konfortérzetét idézi. Könnyű cipő és nagyon jól tart, de nekem egy kicsit keménynek tűnik a talpa, inkább 20-30 perces futásokra ajánlanám.

ELIORUN_lady_pink_8237368_2

A fűzőt különösen kedveltem, rugalmas anyagból van, könnyű ki-be fűzni és nekem soha nem kötődött ki. Mivel baromi jól néz ki, városba is teljesen jól használható, nagyon kényelmes egész napos viseletnek is. Ha jól emlékszem, 18 ezer forint körül van, amivel a tesztelt cipők legolcsóbbika.

A Kalenjitől nem csak cipőt, futáshoz való melltartót is teszteltem és nagyon-nagyon kellemes meglepetés ért. Eddig szinte csak Shock Absorbert használtam (turiból ofkoz), ami egy bazi drága, prémium márka és egyébként itthon szintén a Decathlonban kapható. Azt kell, hogy mondjam, a Kalenji teljes mértékben felveszi vele a versenyt. Kényelmes, tökéletesen tart, legfeljebb a designja kevésbé menő, cserébe az ára is sokkal alacsonyabb, 6 ezer forintra emlékszem.

Sportance_Comfort_8198804_5

From → futás

One Comment

Trackbacks & Pingbacks

  1. Futócipő teszt összegzés | Vaslédi

Leave a Reply

