Skip to content

Csipkés

March 18, 2013
12029_LaPerla

Igényes nő odafigyel a fehérneműjére – szokták mondani. Én odafigyelek, a legfontosabb szempont, hogy én jól érezzem magam benne. Persze nem baj, ha jól néz ki és a csipke ellen sincs sok kifogásom, bár az sokszor viszketős.

A harcosabb feministák már olyan megkérdőjelezhetetlen alapvetéseken is képesek rugózni, mint a szép fehérnemű létjogosultsága. Ezek szerint én is harcos feminista vagyok, mert egy jóideje már leginkább csak a magam kedvére választok bugyit.

Nem mondom, hogy semmiféle hatással nincs rám az igazán szép fehérnemű, dehogynem, ahogy meglátok egy kevés igazán jó minőségű csipkét vagy selymet, rögtön gyorsabban veszem a levegőt és szeretném megtaperolni. De ez főleg a sajátos szenzoros agycicáimnak köszönhető, ugyanis jó érzések töltenek el, ha finom anyagokat fogdosok. De az ellenirányú szenzoros izéim miatt viszont egyre kevésbé vagyok képes elviselni magamon például a drótos melltartókat. És az ilyen irányú társadalm elvárásokat meg egyenesen röhejesnek érzem.

12029_LaPerla

ez például egy gyönyörű szín, a fodros kis keppet nem fogom és reméljük nem fázott fel szegény lány

Ettől még persze hogy elmentem a La Perla tavaszi kollekciójának bemutatójára, már csak azért is, mert nem köteleztek rá, hogy bármit is felvegyek. De azért voltak élő modellek, nekem ez elég fura is, hogy ennyire testközelből stíröljek félmeztelen nőket, miközben én teljesen fel vagyok öltözve, olyan privát kukkolda filingje volt. Persze, kaptak érte pénzt, meg hozzászoktak már, hiszen modellek, mondhatnánk, de igazából nem hiszem, hogy ezt tényleg meg lehet szokni.

Jeisa-Chiminazzo-La-Perla-SS13-Lingerie-5

volt fürdőruha is. ez ugyan kosaras-drótos, de mégis az egyik kedvencem, mert annyira Chanel

A kollekció persze gyönyörű, az ihletet Szicilia színei és a 19. század adták. A színeket értem és szeretem, de a 19. század nekem sose volt nagy kedvencem, most se lett az. Nyilván nagyon nehéz évről-évre újat mondani egy alapvetően funkcionális területen, főleg, ha a márkának van egy határozott image-e, folyton a szexiség és az elegancia határán egyensúlyoznak valahol.  (Az Agent Provocateur pl. sokkal könnyebb helyzetben van, úgy őrülnek meg, ahogy kedvük tartja.) Pusztán esztétikai és szakmai szempontból a La Perla kiválóan teljesít, hiszen képes a kollekcióhoz minden évben újabb sztorit hozzákapcsolni és ezzel egy rakás ügyfélben a megfelelő érzelmeket kelteni. A videó különösen jól sikerült. És persze volt jó pár darab, amit felvennék, bár egyik sem a drótos-szalagos típus.

From → design, divat

Leave a Comment

Leave a Reply

