Skip to content
Tags

Miért nem bírom Beyoncét?

January 25, 2013
Beyonce-no-make-up-590x350

Bár a civilben és hivatalosan is a neurodiverzitás harcos képviselője vagyok, azért bizonyos típusú őrületek nagyon nehezen elviselhetőek számomra is. A nárcizmus például különösen taszító dolog és ha az illető híresség, a határ a csillagos ég. Pedig én próbálkoztam, sokáig, de nem megy.

Ott kezdődik, hogy nem igazán vagyok oda Beyoncé hangjáért. Értem-hallom, hogy jó az, de nem olyan frekvencián szól, hogy igazán élvezni tudjam. Van ez így, nem gond, nem hallgatom, ki fogja bírni ő is, én is.

A másik probléma a tökéletes mesterkéltség, amit szegény Bee kötelezőnek érez magára nézve. Van neki magáról ez a képe, hogy ő kicsoda, ami kb. egy retusált magazinfotó szintjén hiteles, és ragaszkodik hozzá, hogy akkor neki úgy kell kinéznie és viselkednie. Az állandó műhaj viselés, a kiszámított megjelenések, önmaga folyamatos dokumentálása (egy házi fotósnak és videósnak ez a dolga, OMG), a természetesség látszanának is kerülése az én szememben elég kellemetlen jelenség. A dolog hátterében állhat Bee azon érdekes idegrendszeri sajátossága, hogy ő egyszerre két ember tulajdonképpen. Egyrészt Bee (aki már egy lény) és van még hozzá Sasha Fierce, akivé akkor válik, amikor színpadra lép. Pedig alaphelyzetben is vonzó lány ő szerintem.

beyonce-real-hair

A harmadik, ami miatt ki tudok rá akadni, az az álszentsége. Mert ő ugye nagyon jó ember, erkölcsös, sokáig szűz volt, meg minden. De amikor nyilvánvalóan lopja a videói alapanyagát és ezzel szembesítik, olyankor vagy nem szól semmit, vagy megpróbálja elkenni. Mivel Bee általában a legjobbaktól lop, akiknek ezzel még jót is tesz, teljesen felesleges a tagadás és a maszatolás, de egyszerűen soha nem képes szembenézni azzal, hogy néha (sokszor) nem a saját ötletével fut be.

Az összes többi dolog már csap apróság, felesleges róla beszélni.:)

From → Uncategorized

Leave a Comment

Leave a Reply

