Skip to content

Kényszeresen

January 16, 2013
Flight-movie-spoiler-summary-poster-Denzel-Washington

Ha egy film egyharmada nagyon jó, a maradék kétharmad pedig elég jó, az már szerintem határozottan jó arány. Összességében élveztem is a Flight-ot, de nem igazi nagy film. Azt az első harmadot viszont szívesen megnézném még párszor.

A legnagyobb baj, hogy érzésem szerint Zemeckis nem igazán tudja, mit akar. Elindul a film, keményen, annyira durva, hogy akár európai is lehetne. A junkie-ság érzékeltetéséhez Denzel persze csak cigizik, piál és kokózik, Nadine Velazquez hanyag full frontalja adja az igazi keménység látszatát. (Jézus, micsoda melle van annak a nőnek!) De egy Oscar-díjas jó keresztény farkát nyilván nem lehet a hatás kedvéért mutogatni, erre tartják az ilyen tizenkettő egy tucat latin picsákat.

nadine-velazquez-topless-in-the-movie-flight-12

85250-30272

Miután feltöltötte magát, Denzel belehúz és elragadtatottan élvezi a repülést, jó magasan. Egyszerűen muszáj csodálni, akármekkora arrogáns segg is. Nem csak a repülőt uralja, de a teljes nézőteret is, nekem tisztára befeszültek a vállizmaim, pedig eléggé várható volt, ami történt. Ugyanis lezuhannak, aki a magyar címből (Kényszerleszállás) még nem jött rá, az sírjon nyugodtan. És itt kezdetét veszi a következő Oscarért való játszás. Értem én, hogy nagyon rossz szegény kapitánynak, Denzel is sajnálja magát rendesen. Sokak szerint hitelesen szétesett, minden kis rezdülés, a kisugárzás, stb. Nekem modoros volt inkább.

Flight - Denzel Washington

Tényleg lenyűgöző Denzel arcának mozgékonysága, atyaég, hogy tud egy másodperc törtrésze alatt taszítóból elbűvölővé válni? De olyan végtelenül kiszámított és sajnos a látvány és a zene is csak rátesz egy lapáttal. A kezdeti keménység filmes eszközeiben is átvált nyálas nyammogásra. Nekem nem jön be ez nagyon szájbarágós mondanivaló, hogy piálni és drogozni csúnya és ostoba dolog. Az a baj, hogy Denzel nem szereti a kapitányt, ocsmánynak találja valójában szerintem. Eljátsza, mert kihívás, de ennyi. Viszont Don Cheadle valahogy képes volt hiteles maradni az általános álszentség közepette, persze a karaktere is jó arc volt. Ugyanez van John Goodmannel, aki szintén egy rémisztően szórakoztató junkie-t játszik (sokadszorra), de Goodman szereti ezt a kövér köcsögöt.

Don Cheadle Flight

Ki vagyok én, hogy megmondjam, mitől kellene az embereknek jól érezni magukat? Aki nem tudja, mennyire egyszerű és csodásan könnyű megoldás néha egy nagyot húzni az üvegből, az úgysem tudja, miről szól ez az egész. Aki meg tudja, annak milyen alapon jár a szája? Nem csak azért nem bírtam a végét, mert a kapitány összehasonlíthatatlanul érdekesebb volt junkie-ként, aki vonagló arccal hallgatta a praise jesus felkiáltásokat. Nem jött le kicsit sem a fájdalom, a veszteség érzése, hogy ezentúl mindig csak magára lesz utalva – ja és persze Jézusra, majdnem elfelejtettem, bocs.

Ezen még dolgozni kell kicsit, fiúk.

From → film

Leave a Comment

Leave a Reply

