Skip to content

Szépséges ostobaság

January 15, 2013
Les-revenants-mariee-640x466

A franciák hülyék és néha egészen másképp hülyék, mint én. A humorukat és a zenéjüket például általában nehezen fogom és a félelemhez való viszonyuk is elég érdekes. Ettől függetlenül francia tévésorozat kevés jut el hozzánk, úgyhogy nézni kell.

A Les Revenants-t a sorozatjunkie-nak köszönhetem, hozsánna néked közösségi tartalom. Talán ha nem áradoznak róla, hogy milyen csodás, akkor is belefogok, mert francia sorozat alig van a torrenten – vagy én keresek bénán. (Pedig elég sokat próbálkoztam.) A fiúk dicsérték, hogy micsoda hangulat, milyen izgalmas és érdekes, ráadásul fent van az majdnem az egész youtube-on (az utolsó részhez valamiért nincs felirat – izgi, mi?), úgyhogy minden adott volt.

És annyiban igazuk van, hogy a 8 rész legalább fele nagyon klassz. Amíg nem áll össze, hogy ki kicsoda és mi is történik, határozottan élvezetes. A szereplők olyan normális, emberi módon szépek, a karakterek nagyobb része is szimpatikus. A táj gyönyörű és a zene végig kurvajó. Ja, a főcím is profi.

Aztán kiteljesedett a sztori és kiderült, hogy sokkal ostobább, mint gondoltam. Olyan Twin Peaks-szerűen értelmetlen, de legalább nem húzzák (egyelőre) olyan sokáig. Ennek ellenére vissza kell térnünk a kiindulási ponthoz, miszerint francia sorozat kevés van, úgyhogy ennek is örülni kell.

Azért, ha valaki tud másikat, mondjuk azt a sokat dicsért második világháborúsat torrenten, az ossza meg velem plz.

les-revenants-adaptation-canal+-essentiel-series-1-647x246

From → film, tévé

2 Comments
  1. Nagyon tetszett, de a végétől én síkideg lettem. A férj is, bántam is, hogy rábeszéltem, hogy nézze (alapból utál mindent, ami francia). A végén néztünk, hogy ez most mi volt? Ez a megoldás? Nem tudom, akarom-e a következőt nézni… valahogy elment tőle a kedvem, de amúgy tényleg nagyon magával ragadó volt.

    • én biztos nem fogom nézni, mert ezek után el sem tudom képzelni, hogy újra megszeressem. pedig jó lenne valami francia sorozat nagyon.

Leave a Reply

